سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

.............

دلم لک زده برای .......................

منتظر روزی هستم که ...............

خیلی دوست دارم که ................

می شود روزی بیایدکه ...............

و من .......................................



درد و دل با خدا


خدا جون ؛می خوام بهت سلام کنم نمی دونم چه جوری با چه زبونی ؛ولی می دونم با تمام وجودم احساس نیاز به یکی دارم که بتونم باهاش درد و دل کنم. دوست دارم فقط با تو حرف بزنم. دلم گرفته؛سلام من؛ حکایت موسی و شبانه؛هیچ آدابی ترتیبی مجو  . دوست ندارم وقتی با خدا حرف می زنم هیچ اصولی رو رعایت کنم . خدای بزرگ ؛ خدای مهربون می خوام  همیشه و همیشه به تو اطمینان داشته باشم . همیشه تو رو پشت و پناه خودم بدونم . دلم می خواد هر اتفاقی که برام میفته راضی باشم و بگم که بنده ی تو ام . تو هم که برای کسی بد نمی خوای .دلم می خواد هر جور که  زندگیم ورق می خوره بگم هر چه  از دوست رسد نیکوست . امروز خیلی بیش از روزای دیگه احساس نیاز بهت کردم . دوست دارم تحت هیچ شرایطی امیدم به غیر تو باشه ؛دلم می خواد همیشه تو رو پشت وتکیه گاهم خودم بدونم . وبه غیر تو به کسی دل نبندم .دوست دارم با وجود تو  هیچ وقت احساس بی کسی نکنم .بدترین اتفاقی که تو زندگیم بیفته نشکنم .وبا دلی آرام  و قلبی مطمعا  که تو رو  ؛تو رو که عظیمی ؛بزرگی ؛قادری ؛دانایی؛ توانایی ؛تویی که حکیمی  رو  دارم زندگی رو پشت سر بزارم . خدا جون می خوام تو دل شب ؛ آرامش شب ؛موقعی که همه جا سکوته من بگم بگم وبگم .تو هم گوش کنی .بشنوی و هر کاری صلاح دونستی انجام بدی .



تولدپسر عزیزم

سلام مجمود جان ؛عزیزم بازم دلم هواتو کرده!!!!!!!!!! شاید فردا ادامه شو نوشتم . اما  الان انگشتام که  حسی ندارن و دلی که آتیش گرفته .وچشمایی که می باره تا بلکه این آتیشی که  تو سینه امه  و هر لحظه شعله ش بیشتر میشه رو خاموش کنه و هجوم خاطرات از بچگی تا..........عزیزم امروز حالم بهتره .دیروز حالم خیلی بد بود . نتونستم کاملش کنم .گریه امانم نمی داد. بغض راه گلومو بسته بود .دیروز برای تولدت آش درست کردم .و همش از شروع تا پایانش هی تو دلم باهات حرف می زدم .میگفتم محمود جان دوست دارم ؛ محمود جان دلم برات تنگ شده و.............حتی حالا که اسم دلتنگی رو آوردم اشک تو چشمام حلقه زده محمود خدا وکیلی تا حالا خیلی جمله نوشتم وباهات دردو دل کردم ولی نمی دونم چی باعث میشه که پاکش می کنم .خوشبحالت جوری زندگی کردی که بعد از گذشت دو سال از رفتنت هنوز تولدتو یادشونه وهنوز از نبودنت غم تو دلشون میشینه ؛خوشبحالت که هیچکس هیچ خاطره ی بدی از تو یادش نیست ؛هرگز حرفی نزدی که دلی رو بشکونی یا  دلی رو برنجونی  وهمه تو هر سنی با هر شخصیتی با هر جنسییتی یاد تو و خاطرات تو رو به شیرینی وبا لذت یاد می کنن  ؛ محمود عزیز روز تولدتو خیلی دوست دارم .خدارو شکر می کنم که لذت با تو بودن رو تجربه کردم  هر چند  کوتاه بود . و لی چه شیرین و بیاد موندنی بود .  روز تولدت هرگز کمرنگ نمیشه .ای کاش ما هم بتونیم مثل تو زندگی کنیم .

محمود جان:تــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزم.


خدا......

 فضل خدا را که تواند شمار کرد........

خدا جون ببخش ؛خدای بزرگ نادونی ما رو به بزرگی  وجلال خودت ببخش . خدا تو اگه می خواستی به نادونی ما نگاه کنی ما بیچاره بودیم؛خدا این همه نعمت به ما دادی ؛ولی ما بنده نا شکر  تو فقط چیزایی رو که  به حکمت ندادی یا به مصلحت گرفتی  هر روز به زبون میاریم .خدایا خیلی سخته که کسی بگه راضیم به رضای تو  ؛ آنوقت خدا هر چی پیش بیاره شکر کنه ؛ ولی اگه کسی این کار رو بکنه برد کرده ؛ اعتماد به خدا یعنی تضمین آینده .خدایا تو رو به عظمتت سو گندت می دم توفیق عبادت با معرفت نصیبم کن . توفیق شکر گذاری از ته دل رو نصیبم کن . خدایا ممنون که به من مشکل کم دادی ,خدایا شکرت که  نعمت سلامتی دادی ؛خدایا وافعا ممنون که فرزندای خوب وسالم مونس و همدم ؛مادری فداکار و دوست داشتنی  ؛برادرانی  که مهربون و دلسوز وباعث دلگرمی ؛دامادی  بی نظیر ؛خواهرانی  که یارو غم خوار ند ؛و یک زن دادشی عجیب که خانمیش و صبوریش حرف نداره  ؛ خواهر زاده و برادر زاده های سالم ؛وقتی که باهاشونی احساس راحتی وامنیت می کنی . و. انقدر دادی که محتاج کسی نباشیم و  زندگی رو با آبرو بگذرونیم ووووووووووووووووووووو....................

....وبرای همه چیز مـــــــــــــــــــــــــــــــــــمنون.

شکر نعمت ؛نعمتت افزون کند.کفر نعمت...........


مثل کوه استوار......

 روزگارا!! تو اگر سخت به من می گیری ؛با خبر باش که پژمردن من آسان نیست . گر چه دلگیرتر از  دیروزم گر چه فردای غم انگیز مرا می خواند.لیک باور دارم دلخوشی ها کم نیست .زندگی باید کرد.

وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی نترس! تو برنده ای !!!!!چون خدا همیشه دو دستش پر است.....)

خنده از ته دل.....

وقتی می بینی اونایی رو که بهشون علاقه داری <<اطرافیات>> غم دارن مشکل دارن بی حوصله هستن  نا خداگاه خودتم بی حوصله میشی دوست داری هر کمکی که از دستت بر میاد انجام بدی تا مشکل بر طرف بشه ؛وقتی همه رو شاد ببینی فکر می کنی همه چیز رو به راهه اونوقته که دلت می خواد از ته دل بخندی و احساس رضایت می کنی ؛حالت خوبه؛همه چیز رو خوب می بینی !!!!!!!!!!دلم می خواد همیشه همه چیز خوب و روبهراه باشه ؛؛؛دلم برای خنده از ته دل تنگ شده..............




بچهء سالم.....

خدا رو شکر میکنم ؛امروز احساس می کنم همه چیز بهتره تقریبا روبراهه؛حال دخترم بهتره؛ وبچش تا حالا از اونوقتی که دکترش گفت:باید بچشو بندازه ؛اگه نندازه رحمشو از دست می ده وبه راحتی داشت دوخت رحمشو باز می کرد.10روز میگزره؛چقدر خوب شد که ما نذاشتیم این کارو بکنه؛هر چند هنوز نمی دونم بچش می مونه یا نه؛ولی خدارو شکر نه تب کرد نه مشکلی پیش امدگذشته از اینکه دکتر جدیدش گفت:هر یک روز که بچه باشه به نفعه حتی اگه نمونه ؛چون رحمش برای بچه بعدی بیشتر جا وا می کنه؛حالا بعد از 10روز دوباره به دکتر جدیدش زنگ زدیم و حالشو توضیح دادیم گفت: ممکن تا 9 ماه کامل بمونه و هیچ مشکلی پیش نیاد؛حالا ما باید انتظار بکشیم؛وببینیم تا تقریبا سه هفته دیگه اگه هیچ مشکلی پیش نیاد.میشه بچه رو دیگه نگهداشت .البته تو دستگاه ؛شاید هم موندو تا 9 ماه و یک بچهءخوشکل و تپل مپل و ما مانی و  <<سالـــــــــــــم >>به دنیا


محتاج دعا....

محتاج دعاهایتان هستم....




الهی العفو....

خدا یا....

خدارو شکر وضع امروز کمی بهتره؛البته صددرصد خوب نیست ولی به لطف دعای دوستان............امیدوارم بهتر از این بشه ؛

اضطراب و نگرانی دیوانم می کنه؛دلم می خواد چشمم رو ببندم بعد که باز کردم ببنم چهار ماه گذشته و همه چیز رو به راهه دخترم به سلامتی بارشو زمین گذاشته ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی همیشه ؛همیشه خدا من باید یه چیزی برای نگرانی داشته باشم.همش باید فکر و خیال کنم.هیچ وقت نباید در آرامش زندگی کنم .استرس بیشتر آدمو داغون می کنه.ومن باید ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــر کنم و صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر!!!!!!!!!!!!چاره ای نیست .دعا یادتون نره برای سلامتی خودشو بچش............باید همینطور انتظار بکشم.انتظــــــــــــــــــــــــار خیلی کشنده ست...خدایا کمکم کن.....