سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

خدا رو شکرعمل هر دوچمم انجام شد

اولین عمل چشمم که چشم چپم بو د در تاریخ  دوشنبه ۹۹/۱۰/۰۸ انجام شد

خدارو شکر  دومین عمل که چشم راستم بود در تاریخ  دو شنبه ۹۹/۱۱/۰۶ انجام شد

نمی دونم راضی هستم یا نه باید بگذره ببینم چطوره فعلا چشم چپم که اول عمل کردم داره اذیتم می کنه تا بعد ببینم خدا چی می خواد

خانواده ی علی برای ملاحظه ی عمل  چشم  من  زودتر نمیان تکلیف رو روشن کنن و صحبت کنیم 

این وسط زهرا هی حرص و جوش  می خوره و می گه دیر میشه و ما باید از قبل وقت بگیریم و پیش پرداخت بپردازیم

اخه می خواد برای فیلم برداری برن شمال پس باید آرایشگاه  نوبت بگیرن  و برای باغ  و عکاسی و فیلم برداری پیش پرداخت بدن دیدم زهرا دلش شور می زنه قبل از اینکه عمل دوم چشمم رو انجام بدم به خانواده ی علی زنگ زدم گفتم می خوام برم عمل دوم چشمم رو انجام بده دلم شور می زنه بیاید صحبت کنیم و تکلیف رو روشن کنیم

آمدن و قرار شد ۹۹/۱۲/۰۷ بریم دفتر خونه ی دماوند عقدش کنیم و

۹۹/۱۲/۱۱ بریم شمال برای عکس و فیلم ووووو

توکل به خدا 

انشالله همه چیز وقف مرادش باشه و خاطره ی خوشی  براش بمونه

هنوز خریدهامو نکردم و دوخت و دوزام تموم نشده دلم شور می زنه خدا کنه برسم به کارهام

آخه دوره ی نقاهت چشمم بعد از عمل  دست کم دو هفته طول می کشه 

خدا خودش به خیر کنه و خوب بگذره