سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

یک هفته مونده به شب یلدا

نزدیک شب چله هست و   برای زهرا قراره خانواده ی شوهرش شب چله ای بیارن

یک هفته مونده به  شب یلدا

روزها کوتاه شده وقت من کمه 

خیلی نمی تونم به فضای مجازی سر بزنم

و من درگیر درست کردن جهاز  هستم باید بچه هارو نگه دارم که میتراو زهرا برن دنبال خرید

خدا رو شکر که میترا هست و ماشین داره و خودش رانندگی میکنه 

خیلیییی کمک حالم هست  ،خداحفظش کنه و هر چی از خدا می خواد خدا بهش بده انشالله 

با چک و قرض و فروختن طلا فعلا دارم جهازش رو می گیرم تا ببنم خدا چی می خواد ،توکل به خودش

ولی قیمت ها خیلی بالاست خدا به داد برسه

خدایا خودت کمکم کن که جزتو پناهی و یاری ندارم

دلشوره گرفتم به چند نفر از فامیلها زنگ زدم برای گرفتن قرض و ....

خیلی نتیجه نگرفتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد