سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

پیاده کربلا..........

دلشوره دارم ؛  نگرانم  ؛  دیروز چند تا از عزیزام  که مادر خوبم هم جزئشونه ؛رفتن کربلا خوش به سعادت شون لایق بودن  و قرار شد پای پیاده برن و اربعین  رو کربلا باشن .   دیروز 26 آذر حرکت کردن . من دیروز ناراحت بودم  . چرا ؟ چون دوست داشتم  با ها شون برم ولی قسمتم نشد . کم سعادت بودم و نا لایق . و اما امروز ساعت یک ربع به دوازده  ظهر تماس گرفتم تا مو قعی که می تو نستم صحبت کنم . مشکلی نبود ولی از بعد از  ظهر دیگه موفق به تماس نشدم . و حالا که ساعت 23    دلم داره مثل سیر و سرکه می جوشه ؛ حالم خوب نیست .  خدایا خودت به خیر بگذرون . 


 پ . ن : خدایا همه مسافرا رو به سلامت به مقصد برسون


پ . ن : کاش لاقل کربلا امنیت بود . و زائرا در امان 



خدایا دلم گرفته    

ختنه......

امروز چهار شنبه 27 آذر ماه 92  نوه ی گلم رو  ابولفضل  عزیزم رو بردیم  ختنه کردیم . اولش گریه می کرد . دلم براش می سوخت طاقت دیدن گریه شو اصلا ندارم . خیلی شیرینه دوستش دارم سرم رو  خیلی گرم می کنه . حال هوای خونمونو عوض کرد ه . نمی دونم می تونم یک روز رو بدون اینکه پیشش باشم سر کنم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا هر چی  با خودم کلنجار رفتم که بشه  ؛ نـشد که نشد ............


شاید زنده باشم و داماد یشو ببینم .  شــــــــــــــــــــــــــــاید !!!!!!!!!!  


 پ . ن : نوه ی گلم امروز دقیقا دو ماه  و 17  روزشه 



خدایا هر کس بچه نداره و می خواد بهش بده

دلنوشته ......


از ناراحتی بچه هام دلم می گیره ؛ همچین میگم بچه هام انگار چند تا بچه دارم . همش دو تا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوست ندارم ناراحتی شون رو ببینم  ؛ نمی خوام غمی تو دلشون باشه ؛ کاش میشد و از دستم برمیومد کاری کنم که آب تو دلشون تکون نخوره ولی افسوس و صد افسوس ................  کاش همه بچه ها می دونستن که مادراشون چقدر بهشون علاقه دارن . و اگه حرفی می زنن به صلاحشونه . هیچ پدر مادری بد بچه شو نمی خواد .



 پ . ن : افسوس و صد افسوس 


پ . ن : خسته ام خسته ........






نوه ی عزیزم..........

امروز صبح که از خواب بیدار شدم ؛ از پنجره که بیرون رو نگاه کردم دیدم همه جا از برف سفید شده بود. همینطور هم داشت می بارید . دیشب داشتم می خوابیدم به خودم گفتم فردا صبح حتما می رم پیاده روی و خرید می کنم بر می گردم . آخه تقریبا دو ماهی میشه که پیاده روی نرفتم . دلم می خواد دوباره شروع کنم . ولی وقتی دیدم برف آمده تنبلی کردم .

نمی دونم تنبلیه یا کشش این پسر گلم که بقیه جیزها رو بهونه می کنم.برای بیرون نرفتن و جدا نشدن این نوه ی  کوچولو رنگ بوی دیگه ای به زندگیم داد . حاضرم همه چیز رو فداش کنم . دوست دارم دنیا رو بریزم به پاش .

اصلا حد تعادل ندارم . این وابستگی آزارم می ده .


پ . ن : راست گفتن که نوه از بچه شیرین تر می شه واقعا بچه بادمه و نوه مغز بادم






 





شکستم .............

چه دنیای مسخره ای داریم  .

تا حالا شده دلت  از حرف کسی بگیره ؟

تا حالا شده دلت  از حرف کسی بشکنه ؟

تا حالا شده انتظار حرفی رو نداشته باشی  ولی بهت بزنن ؟

          

              اون حرف مثل پتک نبود تو سر تون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تا حالا شده  قصد بدی از حرف هات نداشته باشی ولی بد برداشت بشه ؟

تا حالا شده نیتت آرامش دادن  و آروم کردن  باشه ولی بر عکس جنجال  بشه ؟


تا حالا شده نیت خوب داشته باشی و مراقب رفتارت هم  باشی ؟


                                                     

                                         ولی............

                                                         

                                                                             نا دیده گرفته بشی ؟

                               

من تجربه ی بدی از این تا حالا ها داشتم

امیدوارم شما نداشته باشید .



خاطر..........

5 آذر ماه 1392  این روز رو هرگز فراموش نمی کنم . به عنوان یک خاطره همیشه به


                 خاطرم

                         خواهم سپرد


    پ . ن : هیچ وقت دوست ندارم روز خوب کسی رو خراب کنم .


   پ . ن : سعی می کنم ؛ قدر محبتی  که  بهم میشه رو بدونم .









دلنوشته ........

وقتم کمه  ؛ روزها کوتاه شده تا میام بجنبم زود شب میشه ؛ این پسره هم خیلی سرم رو گرم می کنه ؛ این روزها خبرهای خوبیه ؛ دلم روزهای خوب می خواد اتفاقهای با حال ؛ وقتی با پسرم هستم نمی فهمم زمان چه جوری می گذره ؛ فقط زردیشه که نگرانم می کنه ؛ هر روز این بیمارستان و اون آزمایشگاه  ؛ مگه بچه جقدر خون داره که هی آزمایش  هی آزمایش ؛ امروز پسرم 52 روزشه و هنوز ما دنبال زردیش هستیم . هر چند که بنده ی ناشکری نیستم و خدا رو شکر می کنم ولی چرا همش باید یه چیزی برای بر هم زدن آرامشم باشه ؛

دوست دارم حالا حالا ها ما صفر تموم نشه  !!!!!!!!!!!!!! چون ...............


پ . ن :این روزا سخت می تونم بنویسم . گذشته از وقت کمم .  قطع شدن  اینترنت و خرابیه دستگاه لب تاب و...............