سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دوروز مانده به عید

امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند هست دو روز مونده به سال تحویل اگه اشتباه نکنم شنبه سال تحویله

و خونه ی من انگار نه انگار به هیچی دست نزدم یعنی اصلا وقت نکردم

هرسال من می گفتم بی خیال ولش کنید  خونه تمیزه 

بچه ها گیر می دادن باید تمیز کنیم

امسال من دوست دارم یه کمی مرتب کنم بچه ها همکاری نمی کنن که هیچ بار خودشونم رو دوش من گذاشتن

احتیاج به کمک کسی ندارم

ولی دوست دارم بی خیال من بشن و من وقت داشته باشم به کارای که دلم می خواد انجام بدم برسم

حالم خوب نیست

مخصوصا وقتی میرم بیرون و جنب و جوش مردم رو  برای عید می بینم بیشتر اعصابم بهم می ریزه و حالم خراب میشه

جای خالی زهرا حالم رو بدتر می کنه

انشالله خوش باشه و خوشبخت لااقل یه جوری دلم خنک بشه

خدایا این روزها زودتر بگذره تحملم  کم شده

انشالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد