سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

پیشاپیش روزت مبارک ؛مادر عزیزم

یکشنبه 31 فروردین روز مادره ..........


و ما خواهر برادرا وهمسرانشون و شاید با نوه ها و بچه هاشون ؛ تصمیم گرفتیم پنجشنبه 28 فروردین خونه ی مادرمون دور هم جمع بشیم .


از این روز ها دیگه کم پیش میاد . امیدوارم خوش بگذره . و قدر این روزا رو بدونیم .



در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . .

روزت مبارک باد

.

.

“جوانی هایت”را با”بچگی هایم” پیر کردم

مرا به موی سپیدت ببخش مادرم

.

.

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک

.

.

مادر

ای باغبان هستی من

کهگاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند

و گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .

روزت مبارک



دلنوشته...........

نمی دونم این روزا چه مرگم شده . زود رنج شدم . دلم از هر چیزی می گیره . مشکلات زیادی رو دوشمه . دیگه دارم می برم داغون داغونم . خسته ؛ دلشکسته ؛غمگین ؛ نا امید . وووووو

قبلا قبلنا بهار که می شد  حال و هوام هم بهم می ریخت . افسردگیه فصلی می گرفتم . حالا خیلی بدتر شدم !!!!!!!!!!!!!

می دونم این روزها هم می گذره  ؛ ولی از من دیگه چیزی نمی مونه . نه جسم سالم نه روح ...........

چند سالیه نشاط در من مرده و من باید به فکر دفنش باشم . .......

خدایا خواهش می کنم این روزا رو زود زود تمومش کن .


خنده را معنی سر مستی نکن


آنکه میخندن غمش بی انتهاست


پ . ن : دوست دارم چشامو ببندم بعد که باز می کنم چند سال بعد یاشه

دلنوشته

امروز جمعه 16 فروردین 1393 و در واقع آخرین روز تعطیلات بود . 


نمی دونم شما عید رو چه جوری گذروندید ؟


خوش کذشت ؟


انقدر نگران بودیم . بلاخره این عید هم مثل بقیه ی روز ها گذشت .


ومن این جمله رو با خودم تکرار می کنم .


(( امروز فردایست که دیروز نگرانش بودیم ))



ماشاال...

فقط بگید ماشاال.............

لطفا چشم نزنید ..

واگر نا خواسته وبطور غیر ارادی چشم زدید . هم و ان یکاد  رو بخونید و هم آیت الکرسی و چهار قل 




پ . ن : عکس متعلق به نوه ی عزیز تر از جانم 







نوروز

نوروزتان

                 پیروز



                               باد






 
پ . ن   تعطیلات به همه ی شما خوش بگذرد .