سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

رانندگی

بچه ها خیلی اصرار داشتن من برم رانندگی یاد بگیرم و گواهی نامه بگیرم

اولش خیلی مقاومت کردم که نرم ولی فایده نداشت و من در مقابل اصرار های پی در پی  میترا بلاخره کم آوردم و کوتاه آمدم و سر تسلیم فرو آوردم

رفت برام اسم نوشت و .....

 از آبان باید برم تمرین ، اول گمون می کردم که امکان نداره یاد بگیرم چون سنم زیادو دیگه حال و حوصله ای نیست

ولی بعدش کم کم به خودم گفتن چرا نتونم 

مثل مدرسه رفتن می مونه که بلاخره همه سواد رو یاد می گیرن 

چه شاگرد زرنگ باشی چه شاگرد تنبل ،حالا دیرتر یا زودتر

با تمرین بیشتر و کلاس اضافه بلاخره موفق میشم انشالله

نمی خوام برم حالا مسابقه ی  بدم که حتی فعلا  نمی خوام تو جاده برم  همین داخل شهر رفت و آمد کنم و احتیاجاتم رو بتونم انجام بدم. همین و بس 

خواستن توانستن است ، ومن بلاخره  به امید خدا می تونم

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام

امیدوارم راننده خوبی بشید.

در ضمن درباره فنی ماشین هم اطلاعات کسب کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد