سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

شاید......


 شاید چند سال دیگه به این روزام بخندم . شایدم زنده نباشم که روزای خوب رو ببینم .

خدا رو چه دیدی ؟؟؟؟؟ هیچی معلوم نیست ؟؟؟؟؟؟

شاید انقدر اتفاقای خوب بیفته که من این روزای پر درد رو فراموش کنم .

شایدم  نتونم تحمل کنم  و این فشار روحی از پا درم بیاره ؛

فقط مثل مرده ی متحرک به زندگی ادامه بدم .

تا پایان مرگ تدریجیم برسه .

شایدم عمر نوح داشته باشم و خوش و سرحال بدون درد و غم و اندوه با لذت زندگی کنم .

کسی چه می دونه ؛ فقط خدا عالمه ؛

 پ : ن : قادر ؛ دانا ؛  توانا ؛ عالم ؛حکیم ؛ با عظمت ؛

پ :  ن  :بنده ی حقیر ؛  گنهکار ؛ روسیاه ؛ نادون ؛

دلنوشته........

بلاخره اتفاقی که نباید بیفته ؛ افتاد .

و....من رو از پا در آورد . مثل تیر خلاص آخرین ضربه رو به روحم احساس کردم .

نمی دونم این وسط چه کسی مقصر بود ؟  نمی دونم چی  و کی باعث شد ؟

ولی کاش اصلا اینجوری نمی شد . کاش اتفاق نمیفتاد .

فکر و خیال بعد از این آزارم میده . و شب و روز برام نمیزاره.

امیدوارم همه چیز یه روز درست  بشه

مشاوره....

گاهی اوقات دوست داری تمام زندگیت رو بدی و در عوض عزیزت رو در اوج  و راضی از موقعیت ببینی .

  وقتی که نمی دونی چی درسته و چی غلط  ؛ دوست داری از کسی که می تونه بی طرف  و بدون اینکه مقرضانه حرف بزنه  کمک بگیری تا بفهمی تصمیمت درسته یا اشتباه ؛ دوست داری ازکسی کمک بگیری که این کاره باشه ؛ وهم مدرک وهم تجربشو داشته باشه .تا در تصمیمت مصمم بشی .

پس میری و کمک می گیری و در نهایت تصمیمت رو می کیری .

انشاال.... خدا کمکت کنه و همیشه موفق و سربلند باشی .

امیدوارم حامیات درکت کنن . وبتونی بهشون تکیه کنی .

امیدوارم شاهد  خوشبختیت و پیشرفت و تر قیت باشم .



http://s5.picofile.com/file/8140122042/index.jpg




پسری

خدا شکر ؛ شکر ؛ شکر

  

هر وقت به چهره ی پسرم نگاه می کنم بی اختیار خدا  رو  شکر می کنم .


ببینید چه جگریه ؛ عشق ؛  عشق  ؛ عشق منه ؛ واقغا عاشقشم


خدایا به خودت میسپارمش


نگهدارش باش


فدای این پسر نازم خدایا ممنو ن