سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

شاید......


 شاید چند سال دیگه به این روزام بخندم . شایدم زنده نباشم که روزای خوب رو ببینم .

خدا رو چه دیدی ؟؟؟؟؟ هیچی معلوم نیست ؟؟؟؟؟؟

شاید انقدر اتفاقای خوب بیفته که من این روزای پر درد رو فراموش کنم .

شایدم  نتونم تحمل کنم  و این فشار روحی از پا درم بیاره ؛

فقط مثل مرده ی متحرک به زندگی ادامه بدم .

تا پایان مرگ تدریجیم برسه .

شایدم عمر نوح داشته باشم و خوش و سرحال بدون درد و غم و اندوه با لذت زندگی کنم .

کسی چه می دونه ؛ فقط خدا عالمه ؛

 پ : ن : قادر ؛ دانا ؛  توانا ؛ عالم ؛حکیم ؛ با عظمت ؛

پ :  ن  :بنده ی حقیر ؛  گنهکار ؛ روسیاه ؛ نادون ؛

نظرات 2 + ارسال نظر
سرباز سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

مطمئنم روزای خوب در راهند عزیزم.....صبوری به خرج بده. فدات شم....

ممنون گلم
منم خیلی امیدوارم
دوست دارم با تمام وجود

سروش تنهایی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ب.ظ

خوب نگاه کنی همین روزها هم روزهای خوب ماست چون کسایی که دوستمون دارن یا ما دوسشون داریم دوربرمونن

درسته ولی خلع هایی هست که خیلی احساس میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد