سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

ماه رمضون

از عید به علت کرونا و  قرنطینه و به اصرار بچه ها تا دو ماه هیچ جا نرفتیم و در منزل بودیم 

ماه رمضون دیگه دیدم دلم طاقت نمیاره شبهای احیا بود که تصمیم گرفتم برم خونه ی حسن

حسن  گفت می خوای بریم بهشت زهرا سر خاک اموات موافقت کردم  ولی وقتی رفتم پشیمون شدم  از بهشت زهرا رفتنم چون 

یه کرونایی آورده بودن نزدیک قبر آقا

و مادر شهید بود که در اثر کرونا فوت کرده بود و  برای نماز میت چند نفری بیشتر نبودن و حسن  رفت که براش نماز بخونه

بلاخره همه ی اون افراد که اونجا بودن مشکوک بودن و می تونستن ناقل بیماری باشن 


من خیلی نگران شدم و استرس گرفتم

در هر صورت از اینکه آمده بودم تهران خوب بود و حال و هوام عوض شده بود

خدا انشالله به خیر کنه

خطر از همه دور باشه 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد