سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

حاشیه ...

امروز جمعه ۱۴۰۰/۰۱/۲۰  من خونه ی زهرا هستم

۱۸ سالگرد حسین بود و مامان براش خیرات کرد

هرسال سالگر حسین جمع میشدیم سر خاکش ولی الان دوسال به خاطر کرونا  رفتن سر خاک کم رنگ شده 

پارسال تعداد کمی تونستیم بریم سر خاکش 

امسالم یه هفته قبل سالگرد من چون تهران بودم تونستم با حسن و رقیه و مامان برم سر خاک 

ولی سالگردش دیگه نرفتم 

الان  چند روزی از عمل کردنم می گذزره 

هر روز که می گذره بهتر از روز قبل هستم 

 خدا رو شکر ،حالم خیلی بهتره و امیوارم شدم که بتونم ماه رمضون روزهامو درست و حسابی بگیرم 

خدارو خیلی شاکرم بابت همه چیز 

انگار پازل های زندگی من خیلی منظم چیده میشه 

وقتی می گذره به این نتیجه می رسم که همه چیز به موقع سر جاش اتفاق میوفته و....

قدر داشته هامون رو بدونیم

خیلی زود دیر میشه

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:18 ق.ظ

خداروشکر که همه چی داره خوب پیش میره...خوشحالم داری می نویسی...ولی اسم حاشیه برای چی بود؟حاشیه نداشت که

ممنون عزیز
همه چیز رو نمیشه راحت گفت
خداروشکر که گذشت همه شون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد