سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

عید سال ۹۹

نزدیک عید بود که علام کردن مریضی سختی به نام کرنا وارد ایران شده و ......

امدو رفت عید ممنون شد و  قرار شد دیدو بازدید ید نباشه گرچه این کرنا باعث شد زندگیا سخت بشه ولی  و به همین خاطر مردم دیگه خیلی دل دماغ جنب و جوش کردن رو نداشتن و خیلی اثری از عید به چشم نمی خورد

وچون مردم جنب و جوش نداشتن منم د یگه استرس نداشتم  و حال من هم خوب بود بر عکس عیدهای سالهای قبل 

با همه ی بدیهای کرونا ین یک قضه بود که من رو مثل هر سال درگیر حال و هوای عید نکرد و نزدیک عید حالم بد نبود

این اولین سالی بود که نزدیک عید این حال خوب رو داشتم 

هر سال برای ۱۳ بدر لحظه شماری می کردم و چند روز بعد از ۱۳ بدر کم کم حالم خوب میشد 

ولی امسال نه قبل عید نه بعد عید حالم بد نبود

انشالله همگی سال خوبی داشته باشید 

چقدر لذت بخشه آدم عید حالش بد نباشه 

من از اول سالش راضی بودم تا ببینم خدا چی می خواد

واینکه بلاخره برای بار چهارم امتهان شهر برای رانندگی رو دادم و در نهایت قبول شدم 

دقیقا روز تولد حضرت فاطمه(ص) روز زن که تاریخ شنبه   ۹۸/۱۱/۲۶  عیدی  مو گرفتم و قبول شدم و قبل از عید گواهی نامم بلاخره به دستم رسید و دیگه استرسم کمترشد و راحت تر پشت فرمان نشستم و رانندگی کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد