سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دومین سالگرد ......

سیزدهم ؛ یعنی شنبه سالگرده پسرم بود . ولی ما به خاطر اینکه یه مراسم کوچیکی گرفته باشیم ؛ به همه گفتیم :  روز پنجشنبه ساعت 4 همه بریم سر خاکش و یه زیارت عاشورایی ؛ یه مداحیی و..........

من چون دخترم زایمان کرد و به دلا یلی ...... ... خودمو نتونستم به این یاد بود برسونم  و مراسم دومین سالگرد محمود عزیزم رو بدون حضور من و با کمک غزیزانم بر گزار کردن و من ............

جای محمود عزیزم خیلی ؛ خیلی خالیه (محمود دائی خوبی میشد اگه بود چون بچه ها رو دوست داشت  )

محمود جانم دلم برات خیلی تنگ شده ؛ هنوز بعد از گذشت شش روز از زایمان میترا می گذره و من نتونستم بچه رو ببینم . بهم نشونش نمیدن . می گن فقط پدر و مادرِیِ نوزان می تو نن ببینن !!!!!!!!!!!!




تولدش مبارک

خوب خدا رو شکر می کنم !!!!!!!!چهارشنبه  10 مهر ماه دخترم کیسه آبش پاره شد . خیلی هول کرده بودم . از ترس زبونم بند آمده بود . لال شده بودم و نمی دونستم باید چکار کنم . به دکترش که زنگ زدیم گفت : باید برسونیم بیمارستان و ........ساعت 1 بعد از نصف شب پنج شنبه 11 مهر ماه پا به دنیای ما گذاشت . و با دنیا آمدنش به زندگی ما انگیزه داد . و

من به خودم افتخار می کنم که همراهایی دارم که عاشقانه و از ته دل کمکم می کنم . هرگز وتحت هیچ شرایطی محبت هایی که در حقم می کنن رو فراموش نمی کنم . و در  گوشه ی ذهنم بایگانی می کنم . اینا سرمایه ی با ارزش زندگی من هستن . هر کس از هر طریقی که در توانش بود اون روز  من رو شرمنده ی محبتش کرد . ومن نمی دونم چطوری وبا چه زبونی ازشون تشکر کنم . 

من هنوز تو راه بیمارستان بودم . که دلسوزانم برای کمک خودشونو رسوندن و...........با اینکه تو حال خودم نبودم و داشتم دیوانه می شدم ولی با دیدنشون احساس غرور کردم ؛ نمی تونم از احساس اون روزم بگم چون واقعا قابل گفتن نیست . فقط می تونم ازشون تشکر کنم . چه از اونایی که آمده بودن و چه از اونایی که تو خونه بودن واز طریق تلفن پیگیری می کردن و زحمت وتلاش بی وقفه می کشیدن .   و من هر کار کنم فکر می کنم .  ذره ای حتی  زره ای از محبتهاشونو نمی تونم جبران کنم .

در نهایت  بعد از چند ساعت که در اون لحظه برای من یک عمر گذشت توسط یکی از همین همراهان عزیز با تلاش دوستان در بیمارستان بستری شد و فرزند عزیزشو بدنیا آورد . واز همینجا از تمام عزیزانی که من رو تو شرایط سخت و دشوار همراهی وکمک کردن بی نهایت تشکر می کنم وامیدوارم روزی بتونم جبران ِاین همه خوبیهارو بکنم .


پ . ن : امروز یکشنبه هست . هنوز  بعد از چهار روز  نوه ی گلم تو  بیمارستان و تو دستگاهه و معلوم نیست که کی مرخص شه

تو رو خدا براش دعا کنید .

ممنون از همراهی تون


دلتنگ ...

حوصله ندارم اعصابم خورده ؛دلم گرفته ؛به اندازه ی تمام عمرم گریه دارم . دلم می خواد مثل ابر بهار گریه کنم و خودم رو خالی کنم . ولی ..........چند  وقتیه که حال و روز درست و حسابی ندارم . خیلی بده که فکر کنی هیچ کس حرف تو نمی فهمه ؛ خیلی ناراحت کننده هست که احساس کنی حرفات بی اهمیته ؛ دوست دارم برم جایی که کسی منو نشناسه ؛ هیچ کس ازم خبر نداشته باشه . دلم خیلی گرفته . نمی خوام با کسی حرف بزنم . چون فکر می کنم کسی حرفامو نمی فهمه و جدی نمی گیره . بغض دارم . حوصله ندارم . خیلی خیلی دل نازک شدم . با هر مسله کوچکی احساس می کنم که دارم می شکنم . خدایا چرا اشک امانم نمی ده تا بنویسم و خودم رو خالی کنم . دلم برای خودم می سوزه . تنهای تنها  حتی شریک زندگیم حال و روزم رو نمی فهمه  و درکم نمی کنه ؛ فقط گه گاهی با حرفاش نمک رو زخمم می ریزه ؛وگاهی با کاراش آتیش به جونم می ندازه و دردم رو ..........خدایا تنهام ؛خسته ام ؛بی رمق ؛بی حوصله ؛دلتنگ دلتنگ دلتنگ دلتنگ  چرا صدای گریم اوج گرفته چرا سیل اشکام جاریه خدایا دلم چی می خواد نمی دونم نمی دونم


پ . ن : کاش می شد  دخترا  تو هر سنی  و هر شرایطی که بودن گوش به حرف مادرشون می دادن .

کاش می شد یه داروی خورد که گذشته رو کاملا فراموش کرد .دلتنگی یعنی مرگ تدریجی !!!!!!

کاش می شد وقتی آدم دلش گرفت با یکی حرف میزد و آروم می شد ولی افسوس من وقتی دلم می گیره و خیلی ناراحت می شم لال میشم و دهنم باز نمی شه .  و  تنها کاری که می کنم ؛ انقدر دندونامو به هم فشار می دم که فکم درد می گیره و .......


حرفهایی از .......

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.