سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

.............

دلم لک زده برای .......................

منتظر روزی هستم که ...............

خیلی دوست دارم که ................

می شود روزی بیایدکه ...............

و من .......................................



نظرات 3 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

کی چی؟
به من نمیگی؟

جی بگم عزیزم ............

سرباز پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

عزیزم خانه دلت چظوره؟

عزیزم خرابه خراب.......

سروش زندگی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

خانه دلت چطور است آبجی؟
دلت لک چی زده بگو دنیا را برات مهیا کنیم.
خدا صابران را دوست دارد چون مثل خودش هستند پس صبور و با ایمان باش امروز هم می گذرد و اوقات بهتر می آید

اصلا خوب نیست ....
چی بگم ....ممنون عزیزم .
بله باید صـــــــــــــــبر کرد . واقعا می گذره ولی خدا کنه طاقت بیارم .دلم و روحم خسته هستند .به امید اوقات خوش
ممنون داداش گلم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد