سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

مثل کوه استوار......

 روزگارا!! تو اگر سخت به من می گیری ؛با خبر باش که پژمردن من آسان نیست . گر چه دلگیرتر از  دیروزم گر چه فردای غم انگیز مرا می خواند.لیک باور دارم دلخوشی ها کم نیست .زندگی باید کرد.

وقتی با خدا گل یا پوچ بازی میکنی نترس! تو برنده ای !!!!!چون خدا همیشه دو دستش پر است.....)

نظرات 4 + ارسال نظر
گندم شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

مثل کوه استوار.....
شاید پای خوبی برای بلند شدن نباشم اما میتونم عصای بدی نباشم.
فکر کنم البته...

عزیزم ؛ من همیشه با کمک شما رو پاهام وایسادم.وکرنه........

سرباز شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

چقدر دوست داشتنی میشی وقتی انقد قوی میبینمت...

ممنون عزیزم؛لطف داری

گل بارون شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

دعا میکنم همیشه همینجور قوی باشی تا همیشه بجای اینکه مشکلات کمرتو خم کنه تو کمرشونو خم کنی

ممنون از دعات عزیزم؛انشاا......

سروش زندگی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ

به ما هم امید واری یاد بده

تو خودت معلم خوبی هستی نیازی نداری کسی یادت بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد