سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

بچهء سالم.....

خدا رو شکر میکنم ؛امروز احساس می کنم همه چیز بهتره تقریبا روبراهه؛حال دخترم بهتره؛ وبچش تا حالا از اونوقتی که دکترش گفت:باید بچشو بندازه ؛اگه نندازه رحمشو از دست می ده وبه راحتی داشت دوخت رحمشو باز می کرد.10روز میگزره؛چقدر خوب شد که ما نذاشتیم این کارو بکنه؛هر چند هنوز نمی دونم بچش می مونه یا نه؛ولی خدارو شکر نه تب کرد نه مشکلی پیش امدگذشته از اینکه دکتر جدیدش گفت:هر یک روز که بچه باشه به نفعه حتی اگه نمونه ؛چون رحمش برای بچه بعدی بیشتر جا وا می کنه؛حالا بعد از 10روز دوباره به دکتر جدیدش زنگ زدیم و حالشو توضیح دادیم گفت: ممکن تا 9 ماه کامل بمونه و هیچ مشکلی پیش نیاد؛حالا ما باید انتظار بکشیم؛وببینیم تا تقریبا سه هفته دیگه اگه هیچ مشکلی پیش نیاد.میشه بچه رو دیگه نگهداشت .البته تو دستگاه ؛شاید هم موندو تا 9 ماه و یک بچهءخوشکل و تپل مپل و ما مانی و  <<سالـــــــــــــم >>به دنیا


نظرات 5 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

عاشقــــــــــــــــــشم
ایشالا که سالمو سلامت باشن هر دوشون

انشاا......عزیزم

touska سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ق.ظ

ای جانم!جوجوی بلا!فکرشوبکن5سال دیگه داری حال این روزاتوواسش توضیح میدی واون نگاه عاقل اندرسفیه میکنت وتوغش غش میخندی و...

بخدا انقدر دلم می خواد چشم مو ببندم بعد باز کنم ببینم 5سال دیگه هست.

گل بارون سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

قربونش برم ازحالا انقدطرفدار داره فکرکن بدنیا بیاد چى میشه براى سلامتى جفتشون دعا میکنم

فدات شم عزیزم ممنون از لطفت ؛از دعا های شما عزیزا..........امیدوارم.

touska چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

واااای منم هوس یه جوجوی تپل مپل کردم میشه این یکی رو بدین ما بعدیشو خودتون بردارین؟؟؟
خوبگونه چرافحش میدی؟؟؟
اصلانخواستیم بابا مال خودتون....
چرا میزنی؟؟؟
حالاهی چپ چپ نگاه کن ....غلط کردم باباجان

خوب عزیزم هوس کردی خودت بیار ؛وقتی راحت و بی دردسر می تونی .
خوب شد اینجا نبودی دم دستم!!!!!!!!!!!من موندم حالا به مامان و باباش بدمش یا نه؟؟؟؟؟؟

سروش زندگی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ق.ظ

خدا کنه اونی پیش بیاد که مقده و به صلاحه

ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد