سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

مهرت......


نظرات 7 + ارسال نظر
سرباز پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

چقدر شعر قشنگی بود...

آره خیلی دوست دارم همش ورد زبونمه

سرباز پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

تازه اول شدم...هووووووووووووووورا

گل بارون شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

منم دعا میکنم بی اثر باشه.
بعضیا به هیچ قیمتی نباید از دل آدم برن

ممنون عزیزم

گندم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

قشنگ بود گلم

قشنگ اون چشمای زیباته گلم که قشنگ می بینه .

touska یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

توپریچهره چنانی که به هنگام وداع
رشکم آیدکه ترامن بسپارم بخدا

ممنون خیلی زیبا بود عزیزم .

سروش زندگی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ق.ظ

کنم هر شب برای مهر او گریه که شاید بشنود دردم
ولی آهسته می گویم الهی بی خبر باشد
کنم هر شب تلاشی تا که نندیشم به او و عشق سوزانش
ولی آهسته می گویم الهی بی ثمر باشد
کنم هر شب دعایی تا که شب بگذرد و سوزم بمیرد
ولی آهسته می گویم الهی بی سحر باشد
تو وسلامتیت برای همه ما مهمه مواظب خودت باش

ممنون عزیزم خیلی با حال بود .
چقدر لطف داری ؛شرمنده می کنی .

touska دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

چراآپ نیستی؟نوشتنت نمیاد؟یاوقت نداری؟یاحوصله؟

عزیزم هم نوشتن نمی یاد هم وقت ندارم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد