سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

خنده از ته دل.....

وقتی می بینی اونایی رو که بهشون علاقه داری <<اطرافیات>> غم دارن مشکل دارن بی حوصله هستن  نا خداگاه خودتم بی حوصله میشی دوست داری هر کمکی که از دستت بر میاد انجام بدی تا مشکل بر طرف بشه ؛وقتی همه رو شاد ببینی فکر می کنی همه چیز رو به راهه اونوقته که دلت می خواد از ته دل بخندی و احساس رضایت می کنی ؛حالت خوبه؛همه چیز رو خوب می بینی !!!!!!!!!!دلم می خواد همیشه همه چیز خوب و روبهراه باشه ؛؛؛دلم برای خنده از ته دل تنگ شده..............




نظرات 5 + ارسال نظر
گل بارون پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

اول شدم

میگن خنده بر هر درد بی درمان دواست من که دردم خودش مرهممه چیکر باید کنم احساس میکنم خنده هام الکی شدن فقط لبهامو ازهم باز میکنن

عزیزم تو دیگه چرا؟؟؟خودتو یک لحظه؛فقط یک لحظه بزار جای من ؛مشکلات و مسائل منو در نظرت بیار بعد مطمعا خدا رو شکر می کنی

گندم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

خنده هاتو دوسدارمهمیشه بخندی

مرسی گلم؛ممنون عزیزم

touska جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

ایشاا.. همه چی همیشه روبراه باشه وتو هم همیشه لبت خندون باشه عسل..جوجوی ما خوبه؟لگدنمیزنه؟

انشاا......مرسی عزیز؛فعلا خوبه گلم؛چه جورم لگد می زنه بلا ؛طوری که منم متوجه می شم وقتی نگاه می کنم

سروش زندگی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ق.ظ

می ترسم از روزی که خنده های کسائی که دوستشون دارم تموم بشه یا خنده ها ته بکشه

خدا نکنه تموم شه

سرباز جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

میدونی. شاید این جدی ترین کامنتم باشه تا حالا.
به نظر من آدم نباید انتظار داشته باشه وقتی همه چیز سر جاشه بتونه بخنده و لذت ببره. چون قرار نیست هیج زمانی از راه برسه که آدم هیچ مشکلی نداشته باشه و همه چی آروم باشه. اون زمان هیچ وقت نمیاد یا اگه بیاد زود میره. زندگی همیشه پره از غم و غصه و در عین حال، خوبی و خوشی. اینها با هم آمیحته شده. همیشه هم غم هست هم شادی. منتظر فرصت برای خوشحال بودن و احساس خوشبختی کردن نگرد. از همین لجظه های مملو از غم و غصه و نیز مملو از خوبی و شادی استفاده کن. اگه آدما نخندن و همین حوشیهای به ظاهر الکی رو هم نداشته باشن، غم و غصه ها قوی تر میشن و کار انسان رو یه سره میکنن. انسان وقتی ناراحته، بیشتر به خندیدن احتیاج داره... اینایی که نوشتم رو بعدا یه پست میکنم میذارم وبلاگم...

بابا مشکلات بزرگ رو می گم ؛نه مشکلات پیش پا افتاده؛لااقل زندگی یک کمی وقف مراد باشه که خنده آدم بیاد.نه وقف مراد لااقل کمر نشکونه که آدم بتونه بخنده آخه مشکل من خیلی.........باشه عزیزم هر جی تو بگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد