سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

محتاج دعا....

محتاج دعاهایتان هستم....




الهی العفو....

نظرات 4 + ارسال نظر
سرباز یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

تو هم منو دعا کن عزیزم...
ایشالله خدا به ضعف ما رحم کنه.
یا رب ارحم ضعف بدنی و رقه جلدی...

همه چیزای خوب دنیا و آخرت رو برات می خوام عزیزم

[ بدون نام ] دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

یادته محمود...مسجد...شب قدر...نمازقضا...الان حتماداره میبینت وواست دعامیکنه...بیاماهم واسه همدیگه وواسه محمودددعاکنیم

آره؛مسجد امام رضا و...........
امیدوارم همه ما عاقبت بخیر بشیم

touska دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

اسمموننوشتم همگی واسه ماهم دعاکنید

فهمیدم تویی

گندم دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

خیلی خیلی منو دعا کن عزیزم دعا من که به جایی نمیرسه اما دعا تو حتمن در حق من میگیره

تو دنیای منی همیشه دعات می کنم عزیز دلم ؛گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد