سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دلنوشته...........

نمی دونم این روزا چه مرگم شده . زود رنج شدم . دلم از هر چیزی می گیره . مشکلات زیادی رو دوشمه . دیگه دارم می برم داغون داغونم . خسته ؛ دلشکسته ؛غمگین ؛ نا امید . وووووو

قبلا قبلنا بهار که می شد  حال و هوام هم بهم می ریخت . افسردگیه فصلی می گرفتم . حالا خیلی بدتر شدم !!!!!!!!!!!!!

می دونم این روزها هم می گذره  ؛ ولی از من دیگه چیزی نمی مونه . نه جسم سالم نه روح ...........

چند سالیه نشاط در من مرده و من باید به فکر دفنش باشم . .......

خدایا خواهش می کنم این روزا رو زود زود تمومش کن .


خنده را معنی سر مستی نکن


آنکه میخندن غمش بی انتهاست


پ . ن : دوست دارم چشامو ببندم بعد که باز می کنم چند سال بعد یاشه

نظرات 2 + ارسال نظر
سرباز چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

الهی قربونت بشم...خدا کنه مشکلاتت بگذره زودتر و همه چی بهتر بشه. آرامشو درک کنی...

ممنون عزیزم ؛انشاال.....

گندم چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ب.ظ

الهی من بمیرم برای دلت عزیزدلم
چرا با خودت اینطور میکنی
به خدا توکل کن این روزا به خوبی میگذره انشالا

خدانکنه گلم ؛دشمنت بمیره
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد