سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

مهمون دوره ای

پنجشنبه  ۲۰ تیر ماه مهمون دوره ای خونه ی لیلا بود ، دستش درد نکنه بنده خدا خیلی به زحمت  افتاده و خسته شد

خیلی خوب بود و خوش گذشت ، 

اگه این مهمون دوره ای ها نباشه شاید سالی یه بار هم  نتونیم همدیگر رو ببینیم ، خدا کنه ادامه داشته باشه هیچوقت قطع نشه

من اولش زیاد موافق نبودم ولی الان خیلی راضی هستم

اگه کدورتی یا ناراحتیهم باشه تو این مهمون دورهای ها بهتر نیشه و رفع کدورت میشه ،

بعضی ها تظاهر می کنن که افراد براشون مهم نیست ولی واقعیت اینکه تو رفتار و حرفهاشون معلومه که هنوز ته دلشون علاقه هست  و مهمه ولی جور دیگه وانمود می کنن

امیدوارم هر روز بیشتر بشه این علاقه ، مخصوصا خواهر برادرها 

خدایا این دوره همی هارو از ما نگیر که اگه بگیری کلا خیای خیلی از هم دور می شیم

فعلا که به یه تار مو بنده ، گاهی خیلی حاشیه درست میشه 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 02:58 ب.ظ http://sharina.mihanblog.com

همیشه به مهمونی

توسکا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 10:19 ق.ظ

ایشاالله همیشه این مهمون دوره ای ها باشه من خیلی دوستش دارم...به زور هم شده میرم...
تنظیمات وبلاگ عوض کردی دیگه با گوشی نمیتونم برم

من عوض نکردم نمی دونم چه مرگش شده

توسکا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 10:20 ق.ظ

ایشاالله همیشه این مهمون دوره ای ها باشه من خیلی دوستش دارم...به زور هم شده میرم...
تنظیمات وبلاگ عوض کردی دیگه با گوشی نمیتونم برم

خخخخخخخ من کاری نکردم
نمی دونم چه مرگش شده

توسکا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 10:20 ق.ظ

ایشاالله همیشه این مهمون دوره ای ها باشه من خیلی دوستش دارم...به زور هم شده میرم...
تنظیمات وبلاگ عوض کردی دیگه با گوشی نمیتونم برم

توسکا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:37 ق.ظ

این چرا سه بار سه بار پیامو میفرسته؟
خخخخخ
من یه بار فرستادما اااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد