سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دلنوشته

امروز جمعه 16 فروردین 1393 و در واقع آخرین روز تعطیلات بود . 


نمی دونم شما عید رو چه جوری گذروندید ؟


خوش کذشت ؟


انقدر نگران بودیم . بلاخره این عید هم مثل بقیه ی روز ها گذشت .


ومن این جمله رو با خودم تکرار می کنم .


(( امروز فردایست که دیروز نگرانش بودیم ))



نظرات 2 + ارسال نظر
فتـــــــــــــوکده دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ http://x.co/434eP

هیچ کس با من نیست مانــده ام تا به چه اندیشه کنم
مانــده ام در قفــس تنهایــی در قفــس ، مــی خــوانم
چـه غــــــریــبــانـه شبــی اسـت شب تنــهــایی مــن
_________________________________________

اومـدم دعوتت کنم به سـایت کـارت پستال و اس ام اس مخصـــوص و متــفاوت
با اس ام اس و متن های زیبا - عکس های فانتزی - مدل های روز لباس و کیف
حتـــــما بیا سایتمــــون خــــــــدایی خوشــت نیومد نظـــر بده بگـــو مضـــخرفه
[قلب]
خوشت اومـــد بهت حــال داد لــــــدفا بــــا نام مدل لباس و کفش لینکمون کن
خیلی بی معرفته نیای چون من اومدن از لحاظ شرعی واجبه بیای عـید دیدنی

سرباز سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

البته 15 فروردین بود عزیزم.
خیلی زود گذشت. خیلی

آره گلم اشتباه شد
ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد