سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

نامفهوم...........

 کلمه های نا مفهوم ؛ جمله های در هم .   جمله هایی که هیچ وقت نمی تونی  ویا نمی خوای که به زبون بیاریش . حرفهای نزده ی مونده تو گلو . بغض فرو نرفته . چشمهای حلقه زده . اشکهای نریخته .  دنیای شلوغ . مردمانی با خوصیصیات متفاوت . قلب پر درد . نگرانی مادرانه . آینده ی نا معلوم . کودکی معصوم . بی ریا ساده و مهربان . مغرور . منطقی . 


 پ . ن : جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را نجستم زندگانی را وگم کردم جوانی را 




            

نظرات 3 + ارسال نظر
anita... شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

حالا که خودم ماملن شدم میفهمم چى میگى...

سرباز یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

عمرمون برای نگرانیهایی حروم شده که خیلی هاشون حتی اتفاق هم نیفتادن....

گل بارون یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ

خسته شدم از نگرانی و دغدغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد