سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

روحم از شدت درد می سوزد

( دارم دق می کنم .تحمل ندارم .دیگه خسته شدم . دارم کم میارم .)


این روزا اصلا حالم خوب نیست . دارم با جون کندن این روزای سخت رو پشت سر می زارم . دلم خیلی گرفته دوست دارم به اندازه ی تمام ابرهای آسمون گریه کنم . این دنیای مجازی رو دوست دارم . می تونم وقتی دلم پره ؛ خودم رو خالی کنم . آدم درد دلش رو نباید به هیچ آشنایی بگه ؛ چون اگه اون آشنا دوستت باشه و خاطر تو بخواد با ناراحتی تو می شکنه خورد میشه از بین می ره و اگه دشمنت باشه خوشحال میشه ؛ و لذت می بره .  شادی می کنه . پس غم و غصه تو باید تو دلت بریزی ؛  باید قورتش بدی  ؛ باید خفه بشی و دم نزنی . خدا خودت بگو مگه یه آدم چقدر تحمل داره ؛ چقدر ظرفیت داره ؛ خدا یادت رفته منم آدمم . دیگه تحمل ندارم . آرزو دارم یا جونم رو بگیری و خلاصم کنی یا هوش وهواسم رو بگیری که دیگه از اتفاق های روزگار چیزی نفهمم . خدایا دلم می خواست بعد از داغی که تو دلم گذاشتی دیگه دردی رو دلم نزاری ولی نمی دونم خدا یا چرا ؟ چرا با من این کار رو می کنی ؟ چرا ؟بسم نیست ؟ خدایا غم باد گرفتم از بس که غمم رو فرو دادم .



  


نظرات 3 + ارسال نظر
touska یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

آروم باش گلی

باشه عزیزم ممنون

گل بارون یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

نبینمت غمتو دشمنت نیستم که ازغمهات شادبشم دوستت دارم قول میدم نشکنم فقط حرفاتو میشنوم که آروم بشی دلم میگیره میبینم خواهرم اینجوری داغونه نکن باخودت این کارارو

مرسی عزیزم ؛ خدا از خواهری کمت نکنه ؛ حالم از این روز و روز گار بهم می خوره ؛ چند وقت دیگه خوب میشم

گندم یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

همش تقصیر منه؟!
:(((((((((((((((((((

نه عزیزم دلم ؛ تقصیر زمونه
این روزگار نامرد ؛ همه و همه دست به دست هم دادن تا حال من رو بگیرن :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد