سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

یلدا !!!!!!!!!!!!!!!!

چند روزی حالم گرفته بود . می خواستم به روم نیارم و اطرافیامو آزار ندم . بغض عجیبی راه گلوم رو بسته بود . همش خیره میشدم به یه جا و تمام  حرفهاش و حرکات و رفتارش مثل فیلم سینمایی از جلو چشمام رد میشد .خنده هایی که موقع خوندن فال حافظ می کرد . قهقه ای که بعد از خوندن از ته دل می زد . آخه دلم براش خیلی تنگ شده . هر چند که بخوام سرم رو با چیزای دیگه گرم کنم ولی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آه ..............خدا دیشب چه شب بدی رو پشت سر گذاشتم . از  ساعت 12 ظهر تا 12 شب 

خذایا آرزوی هیچ مادری رو ازش نگیر

خدایا نزار مادری آرزو به دل بمیره .

خدایا همه ی مادرا رو زودتر از بچه هاشون ببر نذار داغ اولاد ببینن . چون می شکنن .چون داغون می شن . چون دیگه زندگیشون مرگ تدریجی میشه .

محمودم همیشه شب یلداها محور بود ؛ خیلی به چشم میومد .

خیلی آروزوها برای شب یلدای پسرم داشتم . 

ومن هم چنان این روز رو پشت سر گذاشتم با بغض و اندوه 




پ . ن : دیشب خونه ی عزیزی بودیم  که ............................


پ . ن : این بقض لعنتی باید می ترکید تا حالم خوب شه .

نظرات 4 + ارسال نظر
poria یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://911251.blogsky.com

لطف کردید سر زدید .

افسانه یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

آدمهایی هستند که شاید کم
بگویند “دوستت دارم”
یا شاید اصلا به زبان نیاورند
دوست داشتنشان را…
بهشان خرده نگیرید!
این آدمها فهمیده اند
“دوستت دارم” حرمت دارد،
مسئولیت دارد…
ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی،
دوست داشتن واقعی را میفهمی…
میفهمی که همه کار میکند تا تو
بخندی…تا تو شاد باشی…
آزارت نمیدهد…دلت را نمیشکند….
به هر دری میزند که با تو باشد…
من این دوست داشتن را می ستایم…

ممنون ؛ زیبا بود .
از حضورتون در سراب بیابان متشکرم .

touska دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

سهم من نیز از یلدا
قصه ای از غصه است
وانارسرخ دلتنگیست
غم هایم بلند چون شب یلداست...
...بااین تفاوت که من دریلدای بلند...
خاطره هایت را در آغوش داشتم...

خاطرات مثل تیغ کندمیمونه رو رگ نمیبره ونمیکشه ولی تا میتونه زخمی میکنه

سرباز شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

من محمودتم...
دوستت دارم

تو عزیز دلمی .........
منم دوست دارم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد