سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

محرم ماه .........

این روزا حال و هوای دیگه ای دارم . دلم می خواد برم هیئت عزاداری آقام......و...... این روزا  دوست دارم خودم رو تخلیه کنم . خواهش می کنم این شبها ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید . خیلی التماس دعا دارم . امیدوارم از این  فرصت طلایی ( تاسوعا و عاشورا  ) برای ببخشش وشفاعت استفاده لازم رو ببریم . 


پ . ن : خدایا به حرمت امام حسین کناهامون  رو ببخش و توفیق عبادت با معرفت رو بهمون بده . 


پ . ن :خدایا من رو سیاهم ولی به آبروی ابولفضل ؛ یه حاجت دارم ؛ ای خدا شرمندت هستم .  خواهش می کنم حاجت روام کن


نظرات 2 + ارسال نظر
مادرانه سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ق.ظ http://www.ghalbemadar.blogsky.com

سلام:

آینده از آن کسانی است که به استقبالش ...با امید می روند.


در این روزها و شبهای عزیز" از خداوند می خواهم به همه آرزوهایت برسی...

و مطمئن باش... خداوند عاشق دلهای شکسته و پشیمان ست.

اگرمی خواهی، گناه کنی " جائی بـرو که خـدا" نباشد!.

دل حــریم اَمن خـداستــــ " غیراز خدا را در آنــ راه نـده !

امـیرالمـؤمنیـن علــی (ع) می فـرمـاینــد:

ای بـشر ، قـیمتـــ تـو بــهشتـــ استـــ. ...

ارزان تــر از بــهشتـــ خـودت را نـفروش.

سلام دوست عزیز
منون از حضور تون در سراب بیابان

سرباز شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

من دعا کردم....
امیدوارم تو هم دعا کرده باشی منو...

اگه لایق باشم ؛من همیشه برات دعا می کنم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد