سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دلتنگ ...

حوصله ندارم اعصابم خورده ؛دلم گرفته ؛به اندازه ی تمام عمرم گریه دارم . دلم می خواد مثل ابر بهار گریه کنم و خودم رو خالی کنم . ولی ..........چند  وقتیه که حال و روز درست و حسابی ندارم . خیلی بده که فکر کنی هیچ کس حرف تو نمی فهمه ؛ خیلی ناراحت کننده هست که احساس کنی حرفات بی اهمیته ؛ دوست دارم برم جایی که کسی منو نشناسه ؛ هیچ کس ازم خبر نداشته باشه . دلم خیلی گرفته . نمی خوام با کسی حرف بزنم . چون فکر می کنم کسی حرفامو نمی فهمه و جدی نمی گیره . بغض دارم . حوصله ندارم . خیلی خیلی دل نازک شدم . با هر مسله کوچکی احساس می کنم که دارم می شکنم . خدایا چرا اشک امانم نمی ده تا بنویسم و خودم رو خالی کنم . دلم برای خودم می سوزه . تنهای تنها  حتی شریک زندگیم حال و روزم رو نمی فهمه  و درکم نمی کنه ؛ فقط گه گاهی با حرفاش نمک رو زخمم می ریزه ؛وگاهی با کاراش آتیش به جونم می ندازه و دردم رو ..........خدایا تنهام ؛خسته ام ؛بی رمق ؛بی حوصله ؛دلتنگ دلتنگ دلتنگ دلتنگ  چرا صدای گریم اوج گرفته چرا سیل اشکام جاریه خدایا دلم چی می خواد نمی دونم نمی دونم


پ . ن : کاش می شد  دخترا  تو هر سنی  و هر شرایطی که بودن گوش به حرف مادرشون می دادن .

کاش می شد یه داروی خورد که گذشته رو کاملا فراموش کرد .دلتنگی یعنی مرگ تدریجی !!!!!!

کاش می شد وقتی آدم دلش گرفت با یکی حرف میزد و آروم می شد ولی افسوس من وقتی دلم می گیره و خیلی ناراحت می شم لال میشم و دهنم باز نمی شه .  و  تنها کاری که می کنم ؛ انقدر دندونامو به هم فشار می دم که فکم درد می گیره و .......


نظرات 3 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

touska دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

دلم از چاه کمتر نیست گاهی
نواز این قعرژرفارابه آهی....

ممنون عزیزم ؛لطف داری گلم

سرباز سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ

الهی قربون دلت برم عزیزم. ما هم بدیم که تو اینجوری دلت میگیره و ما کاری نمیکنیم...
نمیدونم...

نه عزیز دلم شنیدن حرفهای تو آرومم می کنه ؛ وقتی به دردو دلام گوش می دی انگار آب رو آتیش می شه ؛ ازت واقعا ممنونم یکی از کسایی که تو زندگیمه و کمک حالمه تویی و واقعا تشکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد