سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

ذهن آشفته

خدایا چه روزای سخت و پر استرسی رو دارم پشت سر می زارم  ؛ خدا ی عزیز فقط تو از دل بنده هات خبر داری . خدا تو الان حال و روز منو می دونی ؛ درد دل منو می دونی ؛ وحرفای نا گفته مو ؛ خدایا تو از بغض گلوم و اشک چشمم خبر داری . خدایا تو دانایی ؛ قادری ؛ توانایی ؛ خدایا خودت داری حال روز من رو می بینی  ؛ بعد از ..........خودم رو وقف دوتا دخترام کردم . وووووووووووووووووووو خدایا سلامتی اونا و خوشبختی شون نهایت آرزو ی منه ؛ خدایا ازت خواهش می کنم ؛ بهت التماس می کنم ؛ به بزرگیت قسمت می دم ؛ به عظمتت قسمت می دم  آرامش رو از بچه هام نگیر ......هر چی درد و غم و مشکل سر راه اونا هست بردار  و سر راه من قرار بده .   ولی بچه ها مو ای خدا  در امان خودت محفوظ نگه دار . خدا جون برای خودم هیچی ازت نمی خوام  . ولی برای بچه هام همه چیز می خوام . خدایا سلامتی  ؛ سعادت ؛ خوشبختی ؛ عزت دو دنیا ؛ و آرامش ؛  وووووووووووو به بچه هام بده . خدایا کمک ِ شون کن درست فکر کنن و درست تصمیم بگیرن و درست عمل کنن . و درست زندگی کنن . و ای خدای بزرگ ؛ به من هم توان و  قدرت و صبر بده ؛ که  بهشون کمک کنم . و هم راهیشون کنم .


موفقیت و خوشبختی وسلامتی شون نهایت آرزومه .





 پ. ن :خدایا تو دلم آشوبه  ؛ انگار دارن رخت میشورن


نظرات 4 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

فدای دله پاکت بشم منننننفدای مهربونیت.ممنون از دعاهای قشنگت عزیزدلم.ممنووووووووون تو که باشی انگار دنیارو دارم:* :* :*

ممنون عشقم ؛دوست دارم می میرم برات عزیزم

آنیتا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

پس من چی

تو هم عزیزی ؛ خانم خانوما

سرباز شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

دل مادر خیلی مهربونه. قربون دلت برم...

مرسی عزیزم ؛ممنون لطف داری .

گل بارون شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ

دنیا را بغل گرفتیم گفتند امن است هیچکاری باما ندارد خوابمان برد بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردهایش شدیم..

آبستن تمام دردها ..............
قشنگ بود
ممنون:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد