سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دلنوشته .......

 گاهی اوقات  فکر کردن ِبه بعضی چیزا خیلی سخت و دشوار میشه  ؛چزای که اصلا انتظار ش رو نداری  وتو تصوراتت فکرشم نمی کردی برات اتفاق بیفته ؛ جیزایی که تو خوابم نمی دیدی که ............ولی حالا باید خودتو راضی کنی و به مسئله ای که بر خلاف میلت هست ؛ فکر کنی نه فقط فکر بلکه تو شرایط  قرار گرفتی ..............قبول بعضی چیزا برام کشنده هست ولی ....... دوست ندارم فکر و عقیدم رو به کسی تحمیل کنم ..........ولی خیلی دلم می خواد برای عزیزام برای کسانی که برام ارزش دارن و اگه من براشون کمی ارزش داشته باشم ؛ راهنما و مشاور باشم . و ازم کمک بگیرن ومنم در توانم بتونم هر چی دارم خالصانه تقدیمشون کنم . خدایا چقدر سخته که حرف تو دلت باشه ؛ وبغضی راه گلوتو ببنده ولی نتونی ...........چقدر درد داره هر شب با کاووس از خواب پریدن . و چقدر شبها طولانی میشه از بس که زیر پتو با چشم بسته  به زمونه  ؛ نگاه کردن و بدو بیراه گفتن . ووووووووووووووو


                            و


                       من   


                                                          چون شمع میسوزم ...............



 
         پ.ن : محمود جان ای کاش تو بودی ؛پسرم اگه تو بودی مطمعنم که اینطور نمی شد. وضعیت بهتر از این حرفها بود .

نظرات 5 + ارسال نظر
گندم جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

فکر نمیکنم خیلی فرقی تو این مورد میکرد این جور اتفافا بلاخره یه روزی میافته هرچند که دلم براش لک میزنه هر چند که میدونم اگه بود حضور به سدت موثری داشت ولی تو کل قضیه خیلی تفاوتی نمیکرد شاید.....

ولی من مطمعنم اگه بود ؛خیلی چیزا جور دیگه ای بود . شک ندارم .
شاید چی عزیزم ؟؟؟؟؟؟

touska جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

چی شده گلی؟

دنیاست دیگه عزیزم ؛ هیچی ولش کن

سرباز شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

چی شده خب؟ یکی نمیگه به ما؟

هیچی عزیزم ؛نگران نباش

گل بارون شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

دارم دیگه زیادی نگران میشما چی شده که دوباره دل قشنگت هوای محمودو کرده هرچند میدونم هیچوقت از یادت دور نمیشه مارو محرم بدون مهربان بانو.

نگران نشو عزیزم ؛چیزی نیست
حتما گلم

سروش زندگی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

ما دیر رسیدیم نفهمیدیم چی بود. سعی کن خوب باشی ما نگرانیم

چیزی نیست عزیزم نگران نباش ؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد