سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

چرا می شکند ؟؟؟؟؟؟؟

تا توانی دلی بدست آور

دل شکستن هنر نمی باشد .


بیگانه جدا دوست چدا می شکند .

هر یک به طریقی دل ما می شکند .

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست .

از دوست بپرسید چرا می شکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




نظرات 6 + ارسال نظر
آنیتا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

بیگانه اگر میشکند حرفی نیست... من در عجبم دوست چرا میشکند..

بلاخره می شکنن .....
چه از دوست بپرسی وچه در عجب باشی .
مهم شـــــــــــــــــــــــــــــــــــکـستنه

سرباز یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

عزیزم کی دل مهربونتو شکونده؟

گلم ؛ یه دوست .......

گندم یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

از این پستا میزاری

دیگه ؛دیگه :

گل بارون یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

امروز انقداین شعر رونوشتم خسته شدم آ خه وب چندنفر رفتم پستاى اینجورى گذاشته بودن.

دل قشنگتو هیچوقت درگیر آ ه نکن,بذار آ ه نصیب اونایى باشه که قلبتو میشکنن.

ببخشید عزیزم ؛شرمنده

باشه گلم ؛ممنون ؛ولی اگه اونی که قلبمو شکست دوست باشه چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

touska دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

بیگانه از رو بدجنسی دل میشکونه ودوست از رو علاقه زیاد(وندونم کاری)
اگربادیگرانش بود میلی
چرا جام مرا بشکست لیلی؟؟
گاهی هم ما یه کاری از دوست وبیگانه میبینیم از اولی دلمون میگیره از دومی راحت رد میشیم...همین دلیل دوست داشتن ماست

دلم نمی خواد دلم از دوست بگیره و بشکنه
نمی تونم تحمل کنم و طاقت بیارم
و

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی شکنم . :

گل بارون سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ

کی جرات کرده دلتوبشکنه بگوتاخودم حالشوبگیرم.

اصلا ولش کن عزیزم ؛مهم نیست :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد