سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

داغونه ؛داغونم.......

فکر می کردم چهارشنبه به بعد راحت می شم . ویک نفسی می کشم ولی سخت در اشتباه بودم. وقتی دو شنبه به دکتر زنگ زدیم . بعد از سوال و جواب  دکترش گفت: چون فعلا وضعیتت خوبه برای زدن آمپول عجله نمی کنیم . اگه زود بزنیم ممکنه رو بچه اثر بزاره . تا دو هفته دیگه صبر کنید . نمی دونستم باید خوشحال باشم یا ناراحت ؛به خدا دیگه طاقت دلشوره واضطراب رو ندارم .این روزا  به دلایلی خیلی خیلی داغونم........این روزا کم طاقت و دل نازک شدم ......... این هم  نیز   بگذرد.....میدونم   بابا ؛ فکر می کنی نمی فهمم ؛که نباید همیشه ناراحت و غمگین بنویسم . می دونم ولی چاره  ای ندارم . انشاا.....به زودی زود درست می شه همه چیز ....البته امیدوارم امیدوار


نظرات 6 + ارسال نظر
touska چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

به دلایلی؟؟؟کاش دلیلاشومیدونستم
ای بابا!ناف تورو بانگرانی بریدن که از خبر خوبم نگران میشی؟؟؟

شاید یه روزی دلیلش رو گفتم بهت
آحه وقتی دکترش تو دل آدم رو خالی می کنه ........
مجبور شدم ببرمش سو نو گرافی!!!!!

گندم چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

این که وضعیتش خوبه که خبر خوبیه!!
پس چرا ناراحت شدی خو

آره ؛ ولی به دلیل حساس بودن این دو هفته خــــــــــــــــــــــو

گل بارون پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

جدا عجب صبرى خدا دارد ازدست تو.
ماکه نمیدونیم به چه سازت برقصیم.میگى دعاکنید نه ماهه دنیا بیاد,مادعا میکنیم,میگه وضعش خوبه میگى اى بابا چرا آ مپول ونمیزنه,تو بگو چه سازى میخواى بزنى ماباهمون میرقصیم فقط جون هرکى دوس دارى عربى نزن کمرم درد میکنه.
بابا خوشحال باش برات یه سورپرایز دارم اومدم اونجامارمیارمش.

چرا گلم مگه چی گفتم ؛خو
ساز چیه دکتر گفت :این دو هفته حساسه ؛چون آمپول رو نزده باید بیشتر رعایت کنه ؛وزن بچه زیاد شده و خطرش بیشتر .
حالاسورپرایزت چیه من کم طاقتم ؛یا زود بیا ؛یا زود بگو

آنیتا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

این نیز بگذرد...

بله همینطوره عزیزم ؛ واقعا بگذرد

سرباز یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

خبرهای خوب و روزهای خوب دارن میان...

آره عزیزم ؛خدا رو شکر نزدیکه

touska دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

کلی از حرف گل بارون خندیدم واقعا"جداعجب صبری خدا از دست تو داره"

واقعا که !!!!!!!
اصلا نم اینطور نیست .
یک روز میاد که منم با غم و غصه غریبه می شم .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد