سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دلنوشته

وقتی  از دستت کاری بر نمی یاد و نمی تونی براش هیچ برنامه ای بریزی . باید ........وقتی می بینی باید چشماتو ببندی وقبول کنی !!!!!!!گاهی اوقات فکر می کنم باید آروم بود و زندگی کرد و اصلا نباید به آینده فکر کرد چون آینده اونی نیست که تو بخوای وبهش فکر می کنی .......فقط باید بپذیری  تا بتونی کنار بیای . باید قبول کنی که تو هیچ کاره ای . اگر بخوای آرامش داشته باشی باید قبول کنی ........خیلی حرفها رو دلم سنگینی می کنه ؛ولی امکان بیانش نیست !!!!!!و  تو شاید شنونده ی خوبی باشی ولی ............




نظرات 6 + ارسال نظر
م..... یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://pechpechhayeman.blogsky.com

اگه واقعا بتونی آروم باشی و به آینده فکر نکنی و همه رو بسپاری به خدا میبینی آینده اونی نیست که تو میخوای خیلی بهتر از اونه

شما واقعا منظورم رو درست متوجه شدید همونطور که می خواستم . وجواب تون عالی بود . ممنون

سروش زندگی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

یه وقتی خیلی زور می زدم محل کارمو عوض کنم یه دوست با صفا بهم هشدار داد که چرا خودت می خوای امورات و آینده ات را رقم بزنی این حرف شاید درست نباشه ولی به دلم چسبید فک می کنم اگه تلاش نکنم برای ارتقائ خودمو همه چیز و بسپارم به خدا این یه نوع فریبه ولی اگه هر کاری که تونستم بکنم و درسته و کردم بهتره نتیجه اش را به خدا واگذار کنم یعنی در نتیجه کارها توکل کنم و در اقدامات از خدا توسل بجویم نه واگذار کنم به خدا اینطور خدا در حل مشکلات قدرتشو با ما جمع می کنه. در ضمن ما در سرگذشت خودمون بی تاثیر نیستیم ولی همه امور هم به ما بر نمی گرده و عوامل محیطی هم نقش آفرینه دعا و توکل و توسل علم داشتن وهمت خیلی موثره آبجی جان

مرسی داداش گلم ؛ممنون . واقعا باید توکل کرد . وسپرد به خودش و.....

گل بارون دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ

گذشته زندگیت مهم نیست امروز تو مهم است که چه گذشته اى براى فردایت میسازى.

ممنون عزیزم ؛لطف کردی

گندم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

اگه ادم بتونه اینطوری باشه که خیلی خوبه
اما خیلی سخته....

اره سخته ولی باید تلاش کرد .
زکوشش به هر چیز خواهی رسید .
به هر جیز خواهی................

سرباز سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

چی بگم...هیچوقت آینده اونی نیست که ما فکر میکنیم. شاید بهتر باشه و شاید بدتر. ولی مسلمن ما میتونیم از عهده اش بر بیایم

بله ؛ امیدوارم بتونیم از عهدشون بر بیایم .

گندم سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

همیشه هم اینطوری نیست
گاهی هم درک میکنن خوب هم درک میکنن
اما میترسن از عوض کردن عقیده ای که باهاش بزرگ شدن....

شایدم تو درست بگی . اما نه که بترسن ؛ از چی بترسن !!!!!! دوست ندارن عقیده هاشونو به راحتی بزارن کنار . جون با تمام وجود قبول شون دارن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد