سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دق.......

خوابم نمی بره؛نگرانم ؛ذارم دیونه میشم؛دکتر می گه استراحت کنه ؛ و دعا کنید .ولی امیدوار نبود.......خدایا خودت کمک کن.ببـــــــــــــــــــــــــــین ؛هر کاری که می کنی بازم صدات می کنم.!!!!!!!!!!!!چون قبول دارم اگه تو به خوای میشه.همه چی شدنیه.......اگه بخوای......پس بخواه خدا امیدم رو نا امید نکن ..............دیگه نمی کشم دیگه تحمل ندارم..........دارم دق می کنم.........خدا به دادم برس..........


نظرات 4 + ارسال نظر
touska‏!‏ پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ق.ظ

وای توچرااینطورخودتواذیت میکنی؟توکل کن به خدا.این همه آدم دعامیکنن بلاخره دعای یکی میگیره.زودخوب میشه ایشاا...توهم آرامش داشته باش وآرامش منتقل کن باافکارمثبت

لطف کردی سر زدی عزیزم

گندم پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

اگه اینطوری به خودت فشار بیاری فقط در جهت منفی حرکت کردی
امیدوار باش
با حس خوبت به بقیه هم روحیه بده

باشه ؛فدات شم ؛سعی میکنم

سرباز یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
آمین برحمتک یا ارحم الراحمین

ممنون از اینکه سر زدی

گل بارون چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

آروم باش فقط آروم نذار بفهمه ناراحتی بذار آرامش داشنه باشه برای خدا کاری نداره بخواد بچه رو نگه داره براشون خدائی که عالمی رو میگریونه تا گلی رو بخندونه مواظب خودت واون باش

از دلگرمی که دادی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد