سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

خدا را شکر......

خد ارو شکر می کنم بابت این همه نعمتهایی  که بهم داده؛ومن در بعضی مواقع که مشکلات برام پیش میاد بی رحمانه نادیده می گیرم.وامروز وقتی چشمم رو از خواب  باز کردم وداده هامو در نظرم آوردم دیدم که دنیا می تونه خیلی زیبا باشه حتا اگه بعضی از ........اون هم می تونه قسمتی از زندگی .....باشه .ومن امروز به گنجهایی که دارم فکر می کنم نه به گنجایی که ازدست دادم .وخدا رو هزار بار شکر می کنم .وممنونشم.............




نظرات 3 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

واااااااااااااای
عاشق این پستتم
تو گنج منی

دوست دارم عزیزم

touska چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

همیشه همینطورباشی خوفه!!نه5دقیقه ها!!!

می خوام ولـــــــــــــــــــــــــــــــی نمیشه

سرباز چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

به خاطر همه نعمتایی که داریم شکر.
سلامتی
امنیت
اطرافیان خوب
هوا
غذا
سقف بالای سر
همه چی
چیزایی که ما داریم و به سادگی از کنارشون میگذریم آرزوی بعضی هاست توی همین دنیا...

شــــــــــــــــــــــــــــــکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد