سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دعا!!!!!




امروز اولین روز ماه رمضونه ماه خدا ماه برکت ؛امیدوارم خیلی چیزا عوض شه؛امیدوارم همه بتونن تو خودشون تعغییراتی بوجود بیارن.وهر حاجتی که دارن از خدا بگیرن؛از همتون التماس دعا دارم ؛قدر این ماه رو باید بدونیمو.واستفاده لازم رو ببریم.من دعـــــــــــا می کنم..............

نظرات 5 + ارسال نظر
touska پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

باز امشب حق صدایم میکند
وارد مهمان سرایم میکند
باهمه نقصی که درمن بوده است
باز هم اودعوتم بنموده است
باز مولاسفره داری میکند
دعوت ازعبدفراری میکند....

این شبها چه شده بهشتیان سر مستند
بر درب بهشت طاق نصرت بستند؛
از چهره شاد و خنده هاشان پیداست؛
آمادهء وصل رمضان بنشستند؛

touska پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

سجده بر سجاده معبود چون کردی سحر جان مولا زیرلب آهسته نامم راببر ....

شاید حاجت من در بند کلامی از جانب تو <<ب>> خدا باشد
در خلوتت با خدا دعایم کن

گندم یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

یادت نره واسه من دعا کنیا

حتما عزیزم؛حتما

سرباز سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

منم یه چیزایی میخواما....

چه چیزایی؟؟؟؟؟من هرچی دارم مال تو عزیزم حتی جونمو میدم برات گلم .

گل بارون سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

اگه وقت کردی برای منم دعا کن راه دوری نمیره باور کن

اگه لایق باشم حتما عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد