سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

ای کاش......

چند روزی وقت نکردم برم امامزاده ؛هر وقت اینجوری میشه که وقت ندارم و مدت طو لانی نمی رم من کلافه میشم ولی ؛بجه ها خوشحال می شن ؛اره دیگه باید بیشتر به فکر اونایی باشم که به من توجه دارن و.از خودشون می گذرن به خاطر من ..............کاش هیچ وقت ؛؛؛هیچ وقت؛؛؛؛این  ایـــــــــــــــــــی کاشکها  وجود نداشت......و.........ای کاش لااقل درد دیگه ای نداشتم.تا بهتر بتونم با خودم کنار بیام وهضم کنم. درد قبلی مو.......

کاش کسی نبود که سر به سرم بذاره ووووووووووووو  ای کاش کسی بود که با نگاه تو چشماش آرامش  بهم هدیه بده  نه اینکه اشک حلقه بزنه تو چشمم!!!!!!!!



نظرات 9 + ارسال نظر
touska پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

بیشعورترین موجوددنیااین دل منه!!!روزی هزارتادلیل ومنطق براش میارم آروم میشه...بازدم دمای شب هخی ازم میپرسه"چرا؟"....

ولی من هر روز اینطوری نیستم.فقط گاهی وقتها؛مخصوصا موقعی خیلی شدید میشه که درگیر مسله ای باشم یا اون یک نفری که همیشه حرف مفت می زنه بهم گیر بده وچرت و پرت بگه؛خوب دیگه چکار می شه کرد

touska پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

حالا یه چیز واست تعریف کنم که خنده ات بگیره وبخندی ودیگه سراغ غصه خوردن نری
ﺗــﻮ ﻣـﻐــﺎﺯﻩ ﯾــﻪ ﭘـﺴـﺮ ﺑـﭽـﻪ ﯼ 6 5 ﺳـﺎﻟـﻪ ﮐـﻮﭼـﻮﻟـﻮ ﺭﻭ
ﺩﯾـﺪﻡ ﮐـﻪ ﺩﺍﺷـﺖ ﻫـﻤـﯿـﻨـﺠـﻮﺭﯼ ﮔـﺮﯾـﻪ ﻣـﯽ ﮐـﺮﺩ ﻭ ﺑـﻪ
ﻣـﺎﻣـﺎﻧـﺶ
ﻣـﯽ ﮔـﻔـﺖ ﻣـﻦ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻟــﻮﺍﺷــﮏ ﺑـﺰﺭﮔـﻬـﺎ ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻡ
ﻣـﺎﻣـﺎﻧـﺶ ﻫـﻢ ﺑـﻬـﺶ ﺗـﻮﺟـﻪ ﻧـﻤـﯿـﮑـﺮﺩ ﻭ ﻣـﯽ ﮔـﻔـﺖ
... ﮐـﻮﻓـﺖ
ﺑــﺨـﻮﺭﯼ ...ﺍﯾـﻦ ﺻـﺤـﻨـﻪ ﺭﻭ ﮐـﻪ ﺩﯾـﺪﻡ ﺑـﻪ ﭼـﺸـﻤـﺎﯼ
ﻣـﻌـﺼـﻮﻡِ ﭘـﺴـﺮ ﺑـﭽـﻪ ﮐـﻪ ﭘـﺮ ﺍﺯ ﺍﺷـﮏ ﺷـﺪﻩ ﺑـﻮﺩ
.
ﻧـﮕـﺎﻩ ﮐـﺮﺩﻡ ﻭ ﯾـﻪ ﻟـﺒـﺨـﻨـﺪ ﺭﯾـﺰ ﻭ ﻣـﺠـﻠـﺴـﯽ ﺯﺩﻡ ﻭ
ﻟــﻮﺍﺷـﮏ ﺭﻭ ﺑـﺮﺩﺍﺷـﺘـﻢ ﻭ ﺭﻓـﺘـﻢ ﭘـﻮﻟـﺶ ﺭﻭ ﺑـﻪ ﻣـﻐـﺎﺯﻩ ﺩﺍﺭ
ﺩﺍﺩﻡ ﻭ
ﺑـﺮﮔـﺸـﺘـﻢ ﭘـﯿـﺶ ﭘـﺴـﺮﻩ ﮐـﻪ ﺧـﻮﺷـﺤـﺎﻝ ﺷـﺪﻩ ﺑــﻮﺩ ﻭ ﺑــﺎ
ﻟـﺒـﺨـﻨﺪ ﻫـﻤـﯿـﺸـﮕـﯿـﻢ ﺑـﺴـﺘـﻪ ﻟــﻮﺍﺷـﮏ ﺭﻭ ﺑـﺎﺯ ﮐـﺮﺩﻡ ﻭ
ﺩﺳـﺘـﻢ
ﺭﻭ ﺩﺭﺍﺯ ﮐـﺮﺩﻡ ﺳـﻤـﺖ ﭘـﺴـﺮﻩ ﻭ ﺁﺷـﻐـﺎﻟـﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﺩﺳـﺘـﺶ
ﻭ ﮔـﻔــﺘـﻢ ﺩﻟـﺖ ﺑـﺴـــــﻮﺯﻩ ﻣــﻦ ﻟــﻮﺍﺷــﮏ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺑـﺎ
ﭼـﻨـﺎﻥ ﻣـﻠـﭻ ﻣـﻠـﻮﭼـﯽ ﺷـﺮﻭﻉ ﮐـﺮﺩﻡ ﻟـﻮﺍﺷـﮏ ﺭﻭ خوردن
ﮐـﻪ ﺑــﭽـﻪ ﻃـﻔـﻠـﮏ ﺍﺯ ﮔـﺮﯾـﻪ ﮐـﺒـﻮﺩ ﺷـﺪ ﻭ ﺟــﺎﻥ ﺑـﻪ ﺟـﺎﻥ
ﺁﻓـﺮﯾـﻦ ﺩﺍﺷـﺖ ﺗـﺴـﻠـﯿﻢ ﻣـﯽ ﮐـﺮﺩ
ﮐـﻪ ﻣـﺎﻣـﺎﻧـﺶ ﯾـﻬـﻮ 2ﺗـﺎ ﺑـﺎ ﮐـﯿـﻒ ﺯﺩ ﺗـﻮ ﺳـﺮﻡ ﻭ ﺑـﻬـﻢ
ﮔـﻔـﺖ
ﮐـﺼـﺎﻓـﻂِ ﺁﺷـﻐـﺎﻝِ ﻋــﻮﺿـﯽ ﻣـﮕـﻪ ﻣـﺮﺽ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺷـﮏ ﺑـﭽـﻪ
ﺭﻭ ﺩﺭ ﻣـﯽ ﺁﺭﯼ؟؟؟ ﻭ ﺭﻓـﺖ ﺑـﻮﺳـﺶ ﮐــﺮﺩ ﻭ ﺑــﺮﺍﺵ
ﻟــﻮﺍﺷـﮏ
ﺧــﺮﯾــﺪ .....
ﮐـﻮﭼـﻮﻟـﻮ , ﺩﺭﺳـﺘـﻪ ﺯﯾـﺎﺩ ﮔـﺮﯾـﻪ ﮐـﺮﺩﯼ ﻭ ﻣـﻦ ﺍﺯ ﻣـﺎﻣـﺎﻧـﺖ
ﮐـﺘـﮏ ﺧـﻮﺭﺩﻡ ﻭﻟـﯽ ﺗـﻨـﻬـﺎ ﺭﺍﻫـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﻪ ﺫﻫـﻨـﻢ ﺭﺳـﯿـﺪ
ﮐـﻤـﮑـﺖ
ﮐـﻨـﻢ ﺑـﻪ ﻟـﻮﺍﺷـﮏ ﺑـﺮﺳـﯽ ﻫـﻤـﯿـﻦ ﺑـﻮﺩ , ﻣـﻨـﻮ ﺑـﺒـﺨـﺶ !!!

خیلی جالب بود.راستش اول فکر کردم واقعا اتفاق افتاد؛تا تهش که خوندم.فهـــــــــــــــمیدم........

touska پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

خو تعریف کردم بخندی باز که اخمات تو همه!!!
داره نگاه میکنه!!!
خوبخند....

touska جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

قراربودپست بعدی شادباشا!!یادت رفت؟

نه یادم نرفت.خیلی دلم می خواد و سعی هم می کنم .ولــــــــــــــــــــــی.......انگار خدا شادی رو ازم گرفت.....

لیلا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://lilamoeeneh.blogfa.com/

سلام

سلاا!!!!!!!!!!!اام؛

گندم یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ

عجب پست شادی
الهی من قربون اون حلقه ی اشکت بشم.
نکن اینطوری با خودت دلم میگیره

مسخره نکن؛موقعیت بدی داشتم نشد دددددددیگه !!!!!!
دلت نگیره؛فدای تو

گندم یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

مسخره نکردم که

عشقمی عزیزم
تو انگیزهء زندگیمی گلم ؛دوست دارم.

گل بارون سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد،به یاد من باش که من همیشه به یاد تورام.
از طرف بهترین دوست شما(خدا)سوره بقره آیه152

حتما؛حتما

سروش زندگی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ق.ظ

اگه چشمهای نگران پشت ما نبود چقدر تنها بودیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد