سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

بیرون......


صبح که از در خونه رفتم بیرون  توکل کردم  و  پیاده راه افتادم  تو راه داشتم فکر می کردم ؛یاد پستی که صبح گذاشتم افتادم.با خودم گفتم :چرا همش غمگین ؛خودم هر وقت کسی زیاد غمگین می نویسه شکایت می کنم.میگم جقدر خسته کننده ؛ولی حالا خودم این کار رو تکرار می کنم .نکنه این قیافه من عزیزانی که با من زندگی می کنن رو خسته کنه ؛باعث دور شدن بشه الان همه گرفتارنو بی حوصله هر که به فکر این که مشکلات شونو یه جوری حل کنن دیگه نه ..................پـــــــــــــــــــــــــس باید یه تجدید نظر تو رفتارم بکنم و خو دم رو درست کنم..

.......................

انشاء..... پست بعدی شـــــــــــــــــــــــــاد....................

نظرات 6 + ارسال نظر
touska سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

ایشاا..همیشه همیشه شااااااااااااد
بوووس

امیدوارم همه عزیزانم همیشه شـــــــــــــــــاد؛شــــــــــــــــــاد باشن.وتو که خیلی ......

touska سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

خوشبختی مجموعه بدبختی هایی است که برسرمانیامده است

سرمایه ام دو سکه ء محبت است یکی مال تو و دیگری صدقه به نیت شاد بودن تو...

touska سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی
و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .

ممنون؛متشکر از لطفتت عزیزم

گندم یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

تصمیم قشنگی بود
هر چند همهیشه و همه جوره دوست داشتنی هستی

دعا کن بتونم انجامش بدم.

سرباز سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

تو خیلی فعال شدیا...بیش فعالیت نگرانم میکنه

وبلاگتو لینک کنم کنار وبلاگم؟

سرمو باید یه جورایی گرم کنم دیگه.
آره عزیزم ؛ممنون میشم.

سروش زندگی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ق.ظ

باید گفت خدا بیا آشتی

بله درست می گی ؛ممنون که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد