سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

زندگی باید کرد

تصمیمای تازه ای گرفتم؛امید این رو دارم که بتونم انجامش بدم.

روزگـــــــــــارا تو اگر سخـــــــــــت به من میگیری؛با خــــــــــــــبر باش که پژمردن من آســـــــان نیست؛گر چه دلــــــــــــــگیر تر از دیروزم؛گر چه فردای غـــــــــــــــــــــم انگیز مرا می خواند ؛لیک باور دارم دلخـــــــــــــــــــــــــــــوشی ها کم نیست زنـــــــــــــدگی باید کرد

نظرات 6 + ارسال نظر
گندم پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

چقدر خوبــــــــــــــ
امیدوارم توی این تصمیم موفق باشی

ممنون خانمی

سرباز پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

منم از این تصمیما میخواااام...

سلام؛ممنون که سر زدی
خوب بگیر....

سروش زندگی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

چه عالی منم می خوام

عکس خنده ندارم پس<<خنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده>>

گل بارون جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

خیلی خوشحالم که این تصمیم رو گرفتی آدمای قوی تصمیمای اینچنینی میگیرن منم مطمئنم روزگار هرچقدر که بهت سخت بگیره بازم اونه که بازندست

متشکر از تشویقت ؛مصمم تر میشم که کوتاه نیام از تصمیمم

پرفسور خنده جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://parsineveshte.blogsky.com

اگه گفتی من کی ام...
برو تو وبلاگم و مطلب اولم رو بخون...
فحش مادر به خودم می دهم اگه نفهمیدی...
بازم اگه نفهمییدی از زهرا بپرس...
تا بعد........

خودم می دونستم فقط اسمه تو یادم رفته بود.آقا مهدی
ممنون که امدی

touska‏!‏ شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

خیلی نامردی که آدرس وبتوبه من ندادی واصلانگفتی مینویسی!حالادیگه اینقدرغریبه شدیم؟اینطوره پس؟دارم واست...

نه عزیزم غریبه نشدی؛من به همه دو سه روزه که گفتم؛البته کسایی رو که می نوشتن و وبلاگ داشتن آدرسمو تو وبشون گذاشتم.ببخشید شرمنده؛همیشه عزیزی گلم
ممنون که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد