سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

غم!!!!!!


خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من

ور نه این دنیا که من دیدم خندیدن نداشت



نظرات 4 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

شاید خیلیای دیگه هم اینطورین
فکر نکن توی دنیا فقط تو مشکل داری
مهم اینکه انقدر خوب بازی کنی و بخندی که خودتم باورت بشه
اونوقته که دیگه این خنده واقعی میشه

شمعدونی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

البته من بر عکس گندم، زیاد قبول ندارم که باید فیلم بازی کنی. اتفاقا فیلم بازی کردن اصلن خوب نیست و هیچ وقت هم نه خود آدم نه دیگرون باورش نمیشه. آدم باید خودسازی کنه و خیلی چیزا رو برای خودش حل کنه. خودسازی هم سخته. باید به نتیجه برسونه خیلی دغدغه های زندگیش رو. نه اینکه بیخیال بشه و فیلم بازی کنه.

همیشه سعیم به اینه که خودسازی کنم .نمی دونم چه قدر موفقم در کارم ولی چون خیلی مشکلات تو زندگی دارم انرژی زیادی باید صرف کنم

سروش زندگی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

شاد باش دختر گلم

حتما ........

'گل بارون جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

همیشه بخند شاید خنده تو دنیای خیلیا باشه که یکیش منم

باشه سعی می کنم؛ممنون عزیزم از اینکه به من لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد