سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

آرامش






خداروشکرمی کنم .چندروزی خیلی آرومم؛دوست دارم این آرامش رو واقعا بهش احتیاج داشتم.تقریبا همه چیز رو به راهه ؛امیدوارم همینطور آروم بمونه؛هر موقع انقدر آروم بودم یه جوری خورد تو حالم؛احساس میکنم توی دریایی با خانواده ام هستم که هیچ موجی نداره وآرومه ؛آرومه؛نگاه می کنم به خانواده ام واز دیدن  منظره به این زیبایی ؛دریای آبی و بی امواج ؛و پرندگانی که در حال پروازن؛قایقی که از دور به چشم می خوره ؛خورشیدی که در حال غروب کردنه .دلم هوری می ریزه ؛هوا داره کمی سرد می شه،نکنه با غروب خورشید.............نکنه دریا طوفانی شه..............نکنه امواج.............

نظرات 3 + ارسال نظر
.:: مکتب زندگی ::. چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام...

وب جالب و پرمحتوایی دارید.

خوشحال می شوم به کلبه حقیرانه ما هم سری بزنید..

در ضمن با تبادل لینک موافق هستید؟

درصورت تمایل ما را با اسم مکتب زندگی لینک کنید..

بعد بفرمایید که شما را با چه اسمی لینک کنیم.


منتظر حضور گرمتون هستیم...

سلام دوست خوبم؛
ممنونم از لطفتون
سپاس از حضورتون

گندم پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

الهی من فدای این تشبه قشنگت بشم.
تو همیشه سکاندار خوبی هستی عزیزم

مرسی عزیزم؛تو همیشه لطف داری نسبت به من ؛متشکرم

سروش زندگی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

همیشه باید با وجود خدائی به این مهربانی و اقتدار پشتمون گرم باشه وقتی نا چار بودیم تنهامون نزاشت حالا که وضع خوبه چرانگران باشیم خدارا شکر

وضــــــــــــــــــــــــــــــــــــع خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....................بازم شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد