سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

دلشوره دارم

چند روزی هست که انقدر فکرو خیال میکنم که دیگه فرصت ندارم به .............نمیدونم درنهایت نتیجه چی خواهد شد ؟یا چی به نفعم خواهد بود؟فقط میدونم دوست ندارم کوچکترین فاصله ای بین من و عزیزانم بیفته .نگرانم،خیلی نگران از خدا می خوام تنهام نزاره کمکم کنه ؛وروزی ارامش به زندگیم برگرده ؛البته الان وضعیت کمی بهتره تقریبا همه چیز داره رو به راه میشه اگه مثل دیروز خبری تکونم نده .دیروز چیزی رو که یک سال و نیم فراموش کرده بودم وفکر نمی کردم جزو تعهداتم باشه رو بهم گوشتزد کردند.برام خیلی سنگین بود.وباید نسبت بهش اقدام جدی کنمچه جوری نمی دونم؟فعلا باید توکل کنم شما هم دعا کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
گندم شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

اولا خوشحالم که وقت نمیکنی به اون نقطه ها برسی
دوما نگران نباش ایشالا همه چی درست میشه

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟کـــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سروش زندگی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

دوستت داریم و از آرامش تو آرامش می یابیم

ومن بی تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛هرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد