سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

بار زندگی

روزها در پی هم می گذره نمیدونم بگم به ارومی یا نه؟چون هنوز دلشوره دارم .خیلی فکرو خیال دارم ،البته الان وضعیت خیلی بهتر شده جای امیدواریه همیشه احساس می کنم که تمام بار زندگی روی دوشمه و باید به تنهایی بکشم؛و گاهی هم احساس می کنم کمرم داره زیر باره زیاد خم می شهوگاهی صدای شکستن رو می شنوم

نظرات 2 + ارسال نظر
گندم شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

میدونی چیه عزیزم؟
توی زندگیم ادمی به محکمی با قدرتی و درستی تو ندیدم تو همیشه و همیشه برای من الگو هستی.
خودتو تنها نبین ما پیشت هستیم

عاشقتم؛دیونتم؛دوست دارم ودر نهایت فدات میشم

سروش زندگی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

اگه ما ستونی برات نباشیم حداقل سعی می کنیم یه پایه چهارپایه باشیم رو ما هم حساب واز کن بخشی از بارتو به ما بده آبجی

مرسی؛داداش مهربونم.همیشه پر رنگ هستی تو زندگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد