سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

در انتظار ارامش


دلم می خواد ارامش رو در اغوش بگیرم محکم بفشارمش بهش بگم خیلی دل براش تنگ شده خیلی انتظار امدنشو داشتم برای دیدنش لحظه شماری میکردم.به امید ان روز.خدایا کی ان روز اتفاق  می افتد؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
دختری شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

چه آغوش شیرینی
حتما اتفاق میافته من مطمئنم

با وجود دختر شیرینی مثل تو حتما همه چیز حتا زنـــــــــــــــــــــــــــــــدگی شیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین می شه

سروش زندگی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

اگه خوب ببینی می فهمی در آغوش گرم کسائی هستی که دوستت دارن به آرامش بیشتری می رسی

واقعا همینطوره؛ولی کافیه یک نفر فقط یک نفر تو زندگیت باشه که........................اونوفت که...........وخدا رو شکر می کنم عزیزانی در کنارم دارم تا بعد از خدا بهشون تکیه کنم.خدایا شکر؛خدایا ممنونووووبازم ممنــــــــــــــــــــــــــــــــونتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد