سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

به امید اینده

دیشب اصلن خوب نخوابیدم همش نگران ومضطرب بودم مشکلات روزمره زیادی دارم ارامش درونم رو از دست دادم از این حالتم متنفرم در انتظار روزی که لااقل چند ساعتی رو با ارامش بگذرونم سپری می کنم دلشوره امانم نمی ده بیشتر اوقات این حالت رو دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترى چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

یه روز خوب میاد من اینو مى دونم
امیدوارم فردا خوشحال تر باشى

ممنون عزیزم امیدوارم همینطور باشه

سروش زندگی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.blogsky.com/soroshezendegi

بعدها فقط حسرت آرامش و می خوریم چون دیدیم همه مشکلات و چه خواسته چه ناخواسته حل شن

بعضی از مشکلات هیچ وقت حل نمیشن فقط باید باهاشون ساخت و کنار امدوتحمل کرد.........انشاء....من هم بتونم

سرباز دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

این سر شوریده باز آید به سامان، غم مخور...

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد