سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

پیشاپیش روزت مبارک ؛مادر عزیزم

یکشنبه 31 فروردین روز مادره ..........


و ما خواهر برادرا وهمسرانشون و شاید با نوه ها و بچه هاشون ؛ تصمیم گرفتیم پنجشنبه 28 فروردین خونه ی مادرمون دور هم جمع بشیم .


از این روز ها دیگه کم پیش میاد . امیدوارم خوش بگذره . و قدر این روزا رو بدونیم .



در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . .

روزت مبارک باد

.

.

“جوانی هایت”را با”بچگی هایم” پیر کردم

مرا به موی سپیدت ببخش مادرم

.

.

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک

.

.

مادر

ای باغبان هستی من

کهگاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند

و گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .

روزت مبارک



نظرات 2 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ

روزت مبارک مادرم:-*

مرسی گلم دوست دارم میمیرم برات

سرباز سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

روز زن به شما هم مبارک باشه.
من خیلی خوشبختم که شماها دور و برمید...
ممنونم

ممنون دادش گلم
لطف داری گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد