سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

تعقییر....و .......من


حرفهایی که در موردم زده شد من رو به فکر فرو برد

کدومه شون درست و کدومه شون غلطه ؟

آیا من تعغییر کردم ؟ یا ........؟

انتظار بقیه از من چیه ؟ با توجه به شرایطم

در توانم نیست یا کوتاهی می کنم ؟

دیده اونا اینجوریه ؟ یا وقته من کمه ؟ یا هر دو ؟

از بعضی صحبتها خوشم نیومد

دوست دارم هم درک کنم هم درکم

شاید اشتباهی در رفتارم بوده که برداشت اینطوری شده

شایدم درست میگن ومن ............

باید چکار کرد ؟

چه جوری درستش کرد ؟

باید سعیم رو بکنم ؛ حتما ؛هر طوری که شده

احتیاج به کمکه اطرافیان دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی نوری پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ http://zekipedia.ir

بهترینها را از زکی پدیا بخواهید.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد