سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

عید..............

سلام ؛

همیشه از عید بدم میومد . متنفر بودم و هستم . همیشه وقتی که بوی عید میاد یه غم عجیبی سراغم میاد که نگو .

یاد ندارم حتی از بچگیم تا حالا یک ماه مونده به عید رو تا 13  روز بعد از عید یک شب بدون فکرو خیال و............خوابیده باشم

امسال دخترم اعتراف کرد و گفت : مامان بلاخره موفق شدی این احساس تو به منم منتقل کنی . چون منم داره کم کم از عید بدم میاد .

حالو هوای عجیبی دارم .

مخصوصا از وقتی که یکی از جمع خانواده مون کم شده  ؛ !!!!!!!!!!!!دیگه.................اصلا ولش کن

چرا این روزا اینجوری شدم . چرا ..................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم می خواد چشمم رو ببندم و بعد از باز کردن ببینم که 16 عیده وتموم

قبلا  سیزده  بدرارو خیلی دوست داشتم . چون!!!!!!!!!!!!!...........

امیدوارم هیچ روز بدی تو زندگی تون وجود نداشته باشه .


پ . ن : امیدوارم ؛  عید به همه ی شما خوش بگذره و سال جدید سال خوبی براتون باشه

ومثل من نباشید ولذت ببریم 




پ . ن : شاید تا سیزده فروردین ننوشتم . البته بستگی به حال و روزم داره

خدا نگهدار

نظرات 5 + ارسال نظر
touska چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

منم خیلی بدم میاد البته همیشه اینطورنبودم شاید یاد اومدن بهار و...ترس خراب شدن حال من و...وااااااااای داره میاد؟؟؟!!!!!

هر چیه خیلی بده

touska چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ

خونه خداوزنگ درشو پیداکردی؟؟؟آدرسشو به منم میدی؟؟؟؟گمش کردم


ای بابا ..............
اگه پیداش کرده بودم اینجا جکار می کردم

سرباز یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

من عاشق عیدم. مخصوصن روزای منتهی به آخر سال.
امیدوارم حال تو هم بهتر بشه...

خوشبحالت
منم امیدوارم همیشه همین احساس رو داشته باشی عزیزم

من شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام
منم اما از عید بدم میاد
از همون بچه گی تاالان عید برام با رنج همراه بوده
بچه که بودیم استرس اینکه لباس نو نداریم و فلان
الانم یه جور دیگه
البته بچه گیم خیلی بهتر از الانم بود یکم کیف توش بود ولی الان برا من همش رنجه
درسته دورو برم خیلی شلوغ میشه و به نظر اونا خیلی شادی میاد اما تو دل من پر بغضه
حتی تو مهمونیای بگو بخند هم من با بغض میخندم
خسته شدم از این گلو دردا
لعنت به هرچی بی معرفته
درسته که کارای خونوادم هیچ فایده ای تو شاد کردن من نداره
اما دمشون گرم

نمی دونم چی باید بگم متاسفم
انشالله امسال سال خوبی باشه برای شما

ممنن دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:05 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد