سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

روزها...........

امروزم تموم شد . بد یا خوب  فرقی نمی کنه ؛ چه بخوای چه نخوای . چه راضی باشی و خوشت بیاد چه ناراضی باشی یو بدت بیاد . دوست دارم زندگی وقف مرادم باشه . امیدوارم هیچکس دلتنگ نشه . امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن . دلم یه هوای تازه می خواد که بتونم توش نفس بکشم . دوست دارم امشب که می خوابم همه چیز رو فراموش کنم . وفردارو بی هیچ دغدغه ای آغاز کنم . پنجشنبه هم گذشت و فردا جمعه روز دیگری از روز های زندگی ؛ تا سر نوشت برام چه روزی رو ورق بزنه . نمی دونم ؟؟؟؟؟!!!!!



نظرات 2 + ارسال نظر
touska شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

شیرین فکرکن تاواست شیرین پیش بیادگلی

بله همینطوره ؛ باید همین کار رو بکنم عزیزم

سرباز چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

عزیزم....
امیدوارم بهتر بشی....

ممنون گلم
بهترم ؛ مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد