سراب بیابان
سراب بیابان

سراب بیابان

بله برون...........

دیروز 17 ربیع  میلاد رسول اکرم (ص ) ویکشنبه 29 دی ماه 1392 بود . و ما یک مراسمی داشتیم .  ( بله برون دخترم  بود  ) و عزیزانی رو که دعوت کرده بودیم ؛ لطف کرده بودن و تشریف آوردند . نمی تونم از حال و روزم بگم . استرس ؛ نگران ؛ دلشوره ؛ فکرو خیال همه و همه دست به دست  هم داده بودن که با معده  دردی که عین مار به خودم می پیچیدم ؛ لذت بردن از اون مراسم رو ازم بگیرن . و ...................در هر صورت گذشت .

انگار یه بار سنگین رو  از   روی دوشم  زمین  گذاشتم  .  و ...............

دیگه.................. جور   دیگر باید دید رو با خودم تکرار می کردم  و  تکرار خواهم کرد .

آرزویم خوشبختی دخترم وبعد همه ی جوناست .

چند روز دیگه در دفتر خونه رسما زنش میشه و به ثبت می رسه .

      


         و     

        من

               ................

                          

                               خداحافظ  .................



نظرات 3 + ارسال نظر
سرباز پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ق.ظ

الهی فدات بشم عزیزم....خب همدیگه رو زیاد میبینید. این که ناراحتی نداره. دخترت داره سر و یامون میگیره گلم. ایشااله انقد که بعدن توی زندگیت خوشی و آرامش میبینی، به این روزها میخندی...

خدا نکنه عزیزم ؛ امیدوارم همینطور که می گی باشه ؛ خدا از دهنت بشنوه

بابالنگ دراز جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://pendelton.blogsky.com/

سلام
چقدر زیباست که آدمی بزرگ شدن و به ثمر نشستن میوه های دلش رو ببینه
شاد باشین و مستدام

بله زیباست . ولی چون نگرانی و استرس و دلشوره زیاد داره باعث می شه لذت کافی رو نبریم .
ممنون ؛ و متشکر از حضورتون در سراب بیابان

behzad جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://shadmehr-music32.blogsky.com

سلام دوست گرامی وبلاگ خوب و زیبایی دارید من شما رو به دیدن وبلاگ خودم دعوت میکنم اومیدوارم خوشتون بیاد خوشحال میشم نظر زیبای خوتون رو برام بگذارید
http://shadmehr-music32.blogsky.com
منتظر نظر زیبای شما هستم

سلام
ممنون ؛ متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد